#Rozhovory
3 minuty čtení | 8. 3. 2024 | Veronika Hochmut

Zkušenost absolventky: Juniorní Akademie mi otevřela dveře do marketingu

Jana Jordánová je absolventkou naší Juniorní a Brandové Akademie. Je čerstvou dvojnásobnou maminkou a před nástupem na mateřskou pracovala jako fundraiserka. Díky studiu se nyní posouvá do světa online marketingu. Do jaké míry ovlivnily akademie její profesní zaměření a co by doporučila juniorním marketérkám a markeťákům?
DSC_9926 (1)

Jani, proč ses rozhodla studovat Juniorní Akademii?

Cítila jsem, že po mateřské, ať bude jakkoli dlouhá, bych se chtěla profesně posunout dál, a i trochu jiným směrem. Marketing mě vždy zajímal. Líbilo se mi, jaký je to kreativní a neustále se vyvíjející obor. Znala jsem ale jen marketingovou teorii z předmětů na vysoké škole. Studium Juniorní Akademie mi proto přišlo naprosto ideální, zejména kvůli praktickému zaměření a možnosti vyzkoušet si vše v praxi. A komunita #HolkyzMarketingu, kterou jsem v té době znala hlavně jako podpůrnou skupinu na Facebooku, byla velmi inspirující a nabíjející. 

Který z webinářů tě nejvíce zaujal a proč?

Myslím, že nedokážu vypíchnout jen jeden webinář. Každý z nich měl pro mě velký přínos – i proto, že jsem díky nim zjistila, jak je vlastně marketing široká oblast a kolik je v něm příležitostí! 

Ale určitě bych ráda vyzdvihla Organizační porno od Anety Martinek, protože pokud chceme být nejen v práci produktivní a efektivní, určitě potřebujeme mít zorganizovaný pracovní i osobní život. Dále mě velmi bavily webináře Nicole Karráové o online marketingu a sociálních sítích, protože byly velmi interaktivní a dynamické. A v neposlední řadě považuji za velmi přínosné webináře o marketingovém výzkumu. Z nich jsem následně čerpala při zpracovávání strategie pro klienta v rámci praktické části Juniorní Akademie.

Kafe

Chceš mít také ve svém životě trochu víc uklizeno? Přečti si knihu Organizační porno nebo mrkni na náš článek o tom, jak vnést pořádek do pracovního procesu.

Do jaké míry ovlivnila Juniorní Akademie tvoje další profesní směřování?

Díky Juniorní Akademii jsem dostala možnost spravovat sociální sítě a pomáhat i s dalšími marketingovými a eventovými aktivitami jedné brněnské networkingové sítě. Zde se snažím nabyté znalosti nejen z Juniorní Akademie náležitě využít, prakticky začlenit a dále je prohlubovat. Juniorní Akademie mi otevřela dveře do marketingu a já jsem za to nesmírně vděčná.

Přemýšlíš nad dalším studiem, a pokud ano, kterým směrem se chceš vydat?

Po absolvování Juniorní Akademie jsem se pustila i do Brandové Akademie. A opět to byla úžasná zkušenost. Studium bylo nabité skvělými webináři a inspirujícími lektory, znovu jsem si díky praktické části mohla vyzkoušet zpracování brandové strategie pro klienta. Právě v možnosti pracovat na reálné kampani vidím spolu s mentoringem největší přínos.

Kafe

Brandovou Akademii u nás už sice nenajdeš, zato pro tebe máme to nejlepší z obou světů. Nahradila ji totiž Akademie Digitálního marketingu, která spojuje znalosti Brandové a Výkonnostní Akademie.

Co bys doporučila juniorním marketérkám/marketérům?

Pokud tě marketing opravdu láká, jen nevíš, do které oblasti bys rád/a zabrousila, je Juniorní Akademie právě pro tebe! Nemusíš se bát, zvládne to opravdu každý. A navíc si odneseš nespočet nových znalostí a dovedností, ale také nová přátelství, kontakty a inspiraci.

4 myšlenky, které si z rozhovoru odnést

  • Neboj se stát začátečníkem v něčem novém.
  • Aplikuj zásady Organizačního porna do svého pracovního (i soukromého) života.
  • Juniorní Akademie ti (po)může otevřít brány do světa marketingu.
  • Nic tě nenaučí tolik jako práce pro reálného klienta.

Rozdmýchal v tobě rozhovor chuť jít si za svým? Pak máme pro tebe skvělou zprávu. Dnes, na Mezinárodní den žen u nás můžeš uplatnit 20% slevu na všechny vzdělávací programy i akce. Sleva platí pouze 24 hodin a nebývá u nás zvykem, tak neváhej.

mdz sleva nwsl kod

Veronika_Lechnerova_11zon
Veronika Hochmut

Ambasadorka slovníčku, copywriting Veronika Hochmut je copywriterkou na volné noze. Psala pro Douglas, Pura Vidu nebo třeba pro blog Dáme jídlo (dnes Foodora), za jehož vyšperkované články si spolu s dalšími členy týmu odnesla druhé místo v soutěži Zlatý středník. Napsala knihu s názvem De(bil)níček a je mentorkou copywritingu ve skupině #HolkyzMarketingu.