Chceš vědět, co všechno musí umět manažer/ka marketingu? Cítíš, že je na čase udělat další krok v kariéře, ale chybí ti strategické znalosti? My ti pomůžeme – zaměříme se na praktické využití základů, které na této pozici potřebuješ. Odcházet budeš s praktickými radami a nástroji, které můžeš rovnou využít ve své práci.
14 900 Kč s DPH 12 314 Kč bez DPH
Získáš komplexní znalosti v oblasti marketingového výzkumu, integrované komunikace, customer-centric přístupu, marketingové strategie a mnoho dalšího. Potkáš se s dalšími lidmi, kteří řeší podobné problémy a získáš relevantní kontakty. Navíc dostaneš na celý rok přístup k záznamům, takže si můžeš Akademii projít znovu, až to budeš potřebovat.
Nemáš jistotu, zda se vaše firemní marketingová rozhodnutí opírají o relevantní data? Hledáš praktické tipy a nástroje pro efektivní výzkum? Společně se zaměříme na to, jak provést marketingový výzkum tak, aby byl efektivní a účinný.
Jaké jsou trendy a možnosti využití AI v oblasti marketingu a jak se na ně připravit? Společně prozkoumáme vývoj a budoucnost AI v oblasti marketingu a ukážeme si, jak ti AI může pomoci zvýšit efektivitu v práci.
Firma, která je orientovaná na zákazníka, je ta, která vydělává dlouhodobě.Co to znamená být customer-centric a proč o tento přístup usilovat? Jak zjistit hodnotu zákazníka,a jak s ní dále pracovat? Jaké jsou nejčastější bariéry, které mohou stát v cestě za pochopením klienta?
Strategie bez taktiky je nejpomalejší cesta k vítězství, taktika bez strategie je jen hluk před porážkou. Společně se podíváme na to, co to marketingová strategie je a jak na ni.
Správná segmentace ti umožní lépe poznat potřeby a preference zákazníků, což ti umožní vytvořit přesnější a účinnější marketingové kampaně, které přináší vyšší míru konverze a loajalitu zákazníků.
Positioning je, kde tě zákazník vidí v porovnání s ostatními. Jak si tě zákazník pamatuje a co mu přichází na mysl, když potřebuje daný produkt nebo službu. Řekneme si, jak si positioning správně nastavit.
Zlatá formulka marketingu má 4P – product, price, place a promotion. Jenže jak ji namixovat, aby fungovala co nejlépe? Podíváme se pořádně na každé ze čtyř P.
Media mix je jako koktejl v reklamě – kombinuješ různé ingredience, jako jsou televize, rádio a internet, abys získal/a ten nejlepší mix, který osloví tvou cílovou skupinu. Řekneme si, co je to mediální taktika a media mix, jak vypadá mediaplán a jak vyhodnocovat celkovou úspěšnost.
Správně nastavená integrovaná marketingová komunikace pomáhá vytvořit jednotný a konzistentní obraz tvé značky v očích zákazníků a posiluje její pozici na trhu. Projdeme si, jak propojit všechny kanály a způsoby komunikace, abys mohl/a vytvořit konzistentní a účinnou kampaň.
Termíny Akademie pro marketingové manažerky
Prohlédni si vzorový sylabus.
Termín
6. března
15. května
Akademie je přesně pro tebe, pokud: