🎟 Posledních 50 vstupenek na Konferenci #HolkyzMarketingu 2024

bg

Konference

V pořadí už třetí Konference #HolkyzMarketingu, tentokrát v největším formátu. Nenech si ujít akci, na které se potkávají marketéři z celé republiky.

6. června 2024 od 9:00 hod. Kongresové centrum Praha
4990 Kč s DPH
4 124 Kč bez DPH
Vstupenky

1 den

plný vědomostí

7 +

hodin k networkingu

8 +

českých i zahraničních expertů

700 +

marketérů z celé ČR

Marketing 2030 v Kongresovém centru Praha

Přivezeme do Prahy ty nejlepší experty a expertky, kteří ti ukážou, jak bude vypadat marketing v roce 2030. Jak připravit svůj marketingový tým, aby budoval ty nejlepší značky? Jak funguje storytelling úspěšných značek a proč nás některé příběhy chytají víc než ty druhé?  Co dostalo generála na hrad? A které trendy budou hýbat budoucností?

#brandmarketing

#data

#marketing2030

#trendy

#AI

#generalpavel

#výzkum

fb right fb left
Snímek obrazovky 2024-05-16 v 11.35.24
Neměj FOMO, přijď letos taky. .

Partneři

Marketingový speed dating. Potkej své oblíbené značky.

Ještě nemáš vstupenku?

partner

Vstupenky

V ceně je vstup na Konferenci, občerstvení po celý den a nekonečno know-how a zážitků.

Termín

v prodeji od 1.3.2024

4990 Kč

Včetně DPH

Koupit
partner

Vem s sebou tým

Ve skupině se to lépe táhne. Připravily jsme balíčky pro ty, kteří neradi chodí sami.

Termín

kup si mě kdykoliv

od 19 960 Kč

Včetně DPH

Koupit

Dětský koutek na Konferenci zajišťuje

Program .

Vše prakticky a jasně na jednom pódiu. Celý den od 9:00 do 17:00. Nakonec se potkáme na večerní afterparty.

Dopoledne
8:30
Registrace
9:00
Snídaně
9:30
Aneta Martinek
Ahoj.

Úvodní slovo od #HolkyzMarketingu

9:45
Pavlína Louženská
Trendy pro rok 2030

Kde se bude v roce 2030 svět nacházet podle nejnovějších trendreportů? Jaká klíčová témata a potřeby budou zákazníci řešit? A jak se na to připravit v marketingu?

10:15
Erika Ferszt 
Why Taylor Swift is the best brand on the planet

Explore the ingenious branding strategies of Taylor Swift, focusing on her remarkable talent for cultivating a loyal fan base. Delve into the psychology of intermittent rewards and their effectiveness in fostering brand loyalty, and uncover the captivating allure of brand mythology that surrounds her image.

Přednáška v angličtině, bez překladu.

10:45
Recharge break s Andy Voříškovou z FITFAB Strong
11:00
Ema Müller & Pavlína Louženská
Byznys vs Lidskost
11:30
Pavla Nýdrle
Cesta holky z marketingu
Odpoledne
12:00
Oběd
13:00
Jana Žižková & Michal Vodák
Fireside data chat

Nebudeme se bavit o tom, proč potřebuješ data. Budeme se bavit o tom, jak se připravit na budoucnost, která se na náš řítí ze zahraničí raketovým tempem. Protože když nejsme připraveni na data v marketingu pro 2027, jak můžeme být připraveni na 2030?

CMO #HolkyzMarketingu Nicole Karráová vyzpovídá Janu Marlé-Žižkovou a Michala Vodáka o aplikaci dat v marketingu, jejich zkušenostech a konkrétních tipech, jak se dat nebát.

13:45
Jan Gemrich
Casestudy foodora: Jak se vaří nová značka

V roce 2023 se známá česká platforma pro rozvoj jídla a spotřebního zboží přejmenovala z Dáme jídlo na foodora. Proč se to stalo a jaké to mělo výsledky?

14:15
Kevin Lynch
Finding Success in Marketing and Other Unlikely Events

The headlines say it’s never been a tougher time in marketing. Fortunately, the headlines aren’t in charge of things, you are. Let’s talk about just how much control you actually have – and how to best use it.

Přednáška v angličtině, bez překladu.

14:45
coffee break
15:15
Vojtěch Prokeš & Roman Zámečník
Behavio + Hedepy: Jak růst z malé značky na velkou?

Na co se v jaké fázi růstu značky komunikačně zaměřovat? Jak se strategicky rozhodnout a jak napojit značku na potřeby lidí? Jak se malá značka snaží vyrůst pomocí svojí první TV reklamy? Jak vypadal celý proces rozhodování o značné investici a jak byly výsledky?

15:45
Michal Pastier
Nefinancujte konkurenci! Jak uklidit značku a firmu aby komunikace fungovala efektivněji

Investor, marketér a autor bestselleru „Žltá kniha budovania značky“ přijde nasdílet zkušenosti a lekce z 250 brandových projektů, 80 rebrandingů a více než tisíce reklamních kampaní do jedné komplexní prezentace s konkrétními doporučeními.

Přednáška ve slovenštině, bez překladu. 🙂

16:30
Ukončení
17:00
Afterparty

Místo konference

Kongresové centrum Praha
5. května 1640/65, 140 21, Praha 4-Nusle