3 minuty čtení | 23. 5. 2024 |

Konference #HzM: Neriskuj FOMO a připrav se na budoucnost

Kdo se bojí dat a rebrandingu, nesmí do marketingu. Své ti o tom už 6. června na Konferenci #HolkyzMarketingu poví královna dat Jana Marlé-Žižková spolu s Michalem Vodákem, a Jan Gemrich, který stál u přerodu značky Dáme jídlo ve Foodora. Buď u toho první a zjisti, co chystají ve svých přednáškách.
#HzM-Konference-2024-376

Jana Marlé–Žižková & Michal Vodák: Fireside data chat

Kdo jiný by tě mohl vtáhnout do data-driven světa, než Jana Marlé-Žižková, spoluzakladatelka hnutí She Loves Data. S Janou a Michalem Vodákem, COO Heureka Group, se na konferenci nebudeme bavit o tom, proč potřebuješ data. Řekneme si, jak se připravit na budoucnost, která na nás už teď ze zahraničí dopadá raketovým tempem. 

CMO #HolkyzMarketingu Nicole Karráová vyzpovídá Janu  a Michala a společně se pobaví o  aplikaci dat v marketingu, jejich zkušenostech a konkrétních tipech, jak se dat nebát. Protože pokud máš z dat strach,  pak je těžké implementovat datovou strategii nebo řídit data-driven týmy.

Na jaká témata se můžeš v nabité diskuzi těšit?

  • Jakou roli v oblasti dat hraje umělá inteligence 
  • Jak využít data k lepší zákaznické zkušenosti
  • Jak kombinovat datovou analýzu s intuicí
  • Jak budovat data-driven týmy
  • Jak se datově připravit na rok 2030earlybird1

Jan Gemrich: Jak se vaří nová značka

Nejspíš ti neuniklo, že největší česká doručovací služba minulý rok “zrůžověla” a přejmenovala se z Dáme jídlo na foodora. Změna ani zdaleka nebyla jen o novém logu a barvě triček kurýrů. Jan Gemrich jako šéf marketingu foodora má k tématu rebrandingu značky rozhodně co říct. 

Byl to právě on, kdo čelil výzvě přiblížit novou podobu brandu zákazníkům a ukočírovat tenhle zásadní krok. O tom, jaké to bylo  a co všechno takový rebranding obnáší, se s tebou Honza podělí ve své přednášce. 

frame 8

A co podle něj bylo na rebrandingu vůbec to nejtěžší? Přinášíme ti malou ochutnávku toho, co bude Honza 6. června servírovat.

foodora v nedávné době prošla rebrandingem. Co je podle tebe nejtěžší krok při rebrandingu značky? 

Nejtěžší byl rozhodně fakt, že Dáme Jídlo mělo hodně brandových materiálů s naším logem a barvami v oběhu u partnerů, nad kterými nemáme přímou kontrolu, a stahování tak trvalo měsíce. Ale detaily se nechám na svoji přednášku 🙂

Co tě na tvé práci nejvíc baví?

Jednoznačně projekty a aktivity, jejichž výsledky pak vidí koncoví zákazníci.  Ať už je to práce na televizních kampaní, influencer marketing nebo CRM rozesílky, práce, která je vidět je prostě zábava – byť si člověk často vyslechne feedback, který ani slyšet nechtěl.

Na co se na Konferenci nejvíc těšíš?

Upřímně? Hlavně na celou komunitu #HolkyzMarketingu, která je podle mě naprosto super, ale i na setkání s účastníky. Jako otec dvou dcer čím dál víc oceňuji organizace, jako jsou #HolkyzMarketingu a všechno, co dělají.

Co bys vzkázal těm, kteří ještě nemají lístek?

Viděl jsem seznam řečníků a jsem tam suverénně ten nejméně zajímavý – každá přednáška je naprosto geniální. Takže kdokoliv ještě lístek nemá, bude velmi brzy litovat, že si ho nestihl včas ulovit.

Neriskuj FOMOulov si svůj lístek. Těšíme se na tebe 6. června v Kongresovém centru v Praze.

#HolkyzMarketingu jsou největší vzdělávací platforma pro marketér(k)y. Spojujeme a vzděláváme holky i kluky, juniory i seniory ve všech marketingových oborech. Přidej se k nám a staň se součástí největší marketingové komunity v ČR.