Kdo jiný by tě mohl vtáhnout do data-driven světa, než Jana Marlé-Žižková, spoluzakladatelka hnutí She Loves Data. S Janou a Michalem Vodákem, COO Heureka Group, se na konferenci nebudeme bavit o tom, proč potřebuješ data. Řekneme si, jak se připravit na budoucnost, která na nás už teď ze zahraničí dopadá raketovým tempem.
CMO #HolkyzMarketingu Nicole Karráová vyzpovídá Janu a Michala a společně se pobaví o aplikaci dat v marketingu, jejich zkušenostech a konkrétních tipech, jak se dat nebát. Protože pokud máš z dat strach, pak je těžké implementovat datovou strategii nebo řídit data-driven týmy.
Nejspíš ti neuniklo, že největší česká doručovací služba minulý rok “zrůžověla” a přejmenovala se z Dáme jídlo na foodora. Změna ani zdaleka nebyla jen o novém logu a barvě triček kurýrů. Jan Gemrich jako šéf marketingu foodora má k tématu rebrandingu značky rozhodně co říct.
Byl to právě on, kdo čelil výzvě přiblížit novou podobu brandu zákazníkům a ukočírovat tenhle zásadní krok. O tom, jaké to bylo a co všechno takový rebranding obnáší, se s tebou Honza podělí ve své přednášce.
A co podle něj bylo na rebrandingu vůbec to nejtěžší? Přinášíme ti malou ochutnávku toho, co bude Honza 6. června servírovat.
foodora v nedávné době prošla rebrandingem. Co je podle tebe nejtěžší krok při rebrandingu značky?
Nejtěžší byl rozhodně fakt, že Dáme Jídlo mělo hodně brandových materiálů s naším logem a barvami v oběhu u partnerů, nad kterými nemáme přímou kontrolu, a stahování tak trvalo měsíce. Ale detaily se nechám na svoji přednášku 🙂
Co tě na tvé práci nejvíc baví?
Jednoznačně projekty a aktivity, jejichž výsledky pak vidí koncoví zákazníci. Ať už je to práce na televizních kampaní, influencer marketing nebo CRM rozesílky, práce, která je vidět je prostě zábava – byť si člověk často vyslechne feedback, který ani slyšet nechtěl.
Na co se na Konferenci nejvíc těšíš?
Upřímně? Hlavně na celou komunitu #HolkyzMarketingu, která je podle mě naprosto super, ale i na setkání s účastníky. Jako otec dvou dcer čím dál víc oceňuji organizace, jako jsou #HolkyzMarketingu a všechno, co dělají.
Co bys vzkázal těm, kteří ještě nemají lístek?
Viděl jsem seznam řečníků a jsem tam suverénně ten nejméně zajímavý – každá přednáška je naprosto geniální. Takže kdokoliv ještě lístek nemá, bude velmi brzy litovat, že si ho nestihl včas ulovit.
Neriskuj FOMO a ulov si svůj lístek. Těšíme se na tebe 6. června v Kongresovém centru v Praze.