brand-logo

Dvouměsíční online kurz brand managementu.

Potkej se s desítky brand expertů a expertek a buď součástí další třídy budoucích brand manažerek a manažerů.

Přihlášky přijímáme do 10.9.

15 620 Kč bez DPH 18 900 Kč včetně DPH

HzM_17.6.2023-105
4.5
star full star full star full star full star half

8 týdnů studia, 2x týdně online workshopy od lidí z praxe

Naučíme tě budovat brand – od strategie až po měření. Uslyšíš experty z Avastu, Liftago, Luxor, Oracle a Ogilvy. Kromě praktických workshopů uslyšíš i case studies, kde ti lektoři ukážou, jak poznatky aplikovat do praxe. To vše online, takže se můžeš s lektory a lektorkami bavit přímo na přednášce.

Praktická zkouška

Skupinová práce

Studium online

Certifikát pro absolventy

Interaktivní workshopy zaměřené na praxi

Offline networking a setkávání

Přístup do Alumni skupiny

Live workshopy

Tvorba kampaně jako zkouška

references
quote

Co říkají naši studenti?

quote
x topics bg

Vše, co potřebuješ k úspěšnému budování značek.

Strategie

Hledání insightu

Dobrá marketingová komunikace je relevantní pro cílovku. Skvělá komunikace stojí na insightu. Co je insight a jak ho hledat? Jak aplikovat, co víme o zákaznících do budování brandu?

SEO

Definice brandu

Co je vlastně brand? Co všechno spadá pod brand management? Slovo brand slyšíš určitě kolem sebe často. Naši experti ti vysvětlí, co všechno pod brand patří a co naopak vůbec ne.

Sociální sítě

Budování brandu

Co mi může pomoct k budování značky? Jak budovat značku pomocí mediálního nákupu? Které sociální sítě jsou ideální k budování vztahu se zákazníkem? Jak vytvořit kolem své značky komunitu?

Komunikace

Tonalita značky

Značka musí konzistentně komunikovat – od zákaznické podpory až po Instagramové posty. Naučíš se, jak poznat hlas své značky, jak ho vytvořit a dodržovat.

Vyhodnocování, reporty a budgety

Brandové cíle a měření brandu

Cíl musí být SMART. Jak ale pro budování brandu nastavit cíl, který bude specifický, měřitelný, akceptovatelný, realistický a časovaný? Naučíš se, jak si nastavit cíle a změřit, že si tvůj brand vede dobře.

Analytika

Tvorba rozpočtu

Experti z oboru ti ukážou, jak tvoří rozpočet k budování brandu oni. Naučíš se, co by v rozpočtu nemělo chybět a jak ho rozdělit podle marketingových aktivit, aby si peníze utratil/a co nejefektivněji.

DT_žárovka

Symboly značky

Každá značka by měla mít své symboly – něco, podle čeho jí zákazník pozná. Naučíš se, jak takové symboly správně vytvořit a jak s nimi pracovat, aby ti pomohly v šíření tvého brandu mezi zákazníky.

Validační fáze

Brandová identita

Zákazník náš brand často vnímá jako vizuály, které mu ukazujeme. A i když v Akademii zjistíš, že jen na grafice to nestojí, je důležitou součástí značky. Projdeme si základy grafiky v tvoření brandové identity a na co si dát pozor.

Termíny Brandové Akademie

partner

Podzim

  • Lekce dvakrát týdně: čtvrtky 18:00–20:00 a neděle 9:30–12:00
  • Offline ukončení 3. 12. 2023 v Praze

 

PŘIHLÁŠKY PŘIJÍMÁME DO 10.9.

Termín

24. září

3. prosince

18 900 Kč

Včetně DPH

VYPRODÁNO
fb right fb left
Certifikat-JanaBrandova_Brand
Certifikát, který ti pomůže o příčku výš .

Akademie je přesně pro tebe, pokud:

  1. Jsi junior/ka, co chce umět stavět úspěšný brand.
  2. Máš základy marketingové komunikace v malíku a chceš prohloubit své znalosti komunikačního mixu.
  3. Vytváříš obsah pro komunikační kanály, ale chceš rozumět kontextu, do kterého to všechno zapadá.
  4. Chceš umět strategicky přemýšlet nad budováním brandu.
DSC_9390

Nejčastější otázky .