Brandová Akademie

Dvouměsíční online kurz o budování značek

Spojily jsme dohromady desítky brand expertů a expertek a vytvořily jediný kurz o budování značek, který potřebuješ.

15 620 Kč bez DPH 18 900 Kč včetně DPH

Lucie-2023-03-13 v 10.39.21

8 týdnů studia, 2x týdně online workshopy od lidí z praxe

Naučíme tě budovat brand – od strategie až po měření. Uslyšíš experty z Avastu, Liftago, Luxor, Oracle a Ogilvy. Kromě praktických workshopů uslyšíš i case studies, kde ti lektoři ukážou, jak poznatky aplikovat do praxe. To vše online, takže se můžeš s lektory a lektorkami bavit přímo na přednášce.

Práce na strategii

Studium online

Certifikát pro absolventy

Interaktivní workshopy zaměřené na praxi

Offline networking

Přístup do Alumni skupiny

Termíny Brandové Akademie

Podzim

  • Lekce dvakrát týdně: čtvrtky 18:00–20:00 a neděle 9:30–12:00
  • Offline ukončení 3. 12. 2023 v Praze
  • Prohlédni si vzorový sylabus.

Termín

24. září

3. prosince

18 900 Kč

Včetně DPH

Přihlásit se

Které brandy potkáš v Akademii:

Akademie je přesně pro tebe, pokud:

  1. Jsi junior/ka, co chce umět stavět úspěšný brand.
  2. Máš základy marketingové komunikace v malíku a chceš prohloubit své znalosti komunikačního mixu.
  3. Vytváříš obsah pro komunikační kanály, ale chceš rozumět kontextu, do kterého to všechno zapadá.
  4. Chceš umět strategicky přemýšlet nad budováním brandu.
Snímek obrazovky 2023-01-03 v 16.06.55
x

Vše, co potřebuješ k úspěšnému budování značek.

Strategie

Hledání insightu

Jak najít dobrý insight pro kampaň? Co je důležité pro moji cílovku?

SEO

Diagnóza brandu

Každý správný markeťák začíná u diagnózy. Ukážeme ti, jak na to.

Sociální sítě

Budování značky

Co mi může pomoct k budování značky? Jak budovat značku mediálního nákupu a na sociálních sítích?

Komunikace

Tonalita značky

Naučíš se, co je to Tone of voice a jak ho konzistentně dodržovat. Ukážeme si, jak fungují symboly značky.

Vyhodnocování, reporty a budgety

Brandové cíle a měření brandu

Cíl musí být SMART. Jak ale pro budování brandu nastavit cíl, který bude specifický, měřitelný, akceptovatelný, realistický a časovaný?

Analytika

Tvorba rozpočtu

Experti z oboru ti ukážou, jak tvoří rozpočet k budování brandu oni. Naučíš se, co by v rozpočtu nemělo chybět a jak ho rozdělit podle marketingových aktivit.

Nejčastější otázky .