Brandová Akademie

Dvouměsíční studium pro marketéry, kteří se chtějí naučit budovat úspěšné značky.

Stavět značky není jen tak, a proto jsme spustily Brandovou Akademii. Pokud chceš zjistit, jak se tvoří lovebrand, nebo co zrovna funguje na sociálních sítích, je toto dvouměsíční studium přesně pro tebe.

Přihlásit se

15 620 Kč bez DPH 18 900 Kč včetně DPH

8 týdnů studia, 2x týdně workshopy od lektorů z praxe

Brandová Akademie tě propojí nejen s lektory, ale i dalšími třiceti marketéry. Společně budete během školení a kulatých stolů sdílet, co doopravdy funguje v praxi digitálního marketéra, kreativci vám představí exkluzivní případové studie kampaní, které byly úspěšné a dostaneš tipy, kde se vzdělávat dál. 

30+ spokojených absolventů

Studium online

Certifikát pro absolventy

Interaktivní workshopy zaměřené na praxi

Offline networking

Přístup do Alumni skupiny

Termíny Brandové Akademie

Jaro

  • Lekce dvakrát týdně: čtvrtky a neděle
  • Maximálně 70 studentů, holek i kluků, ve třídě
  • Prohlídni si vzorový sylabus.

Termín

19. únor

23. duben

18 900 Kč

Včetně DPH

Přihlásit se

Akademie je přesně pro tebe, pokud:

  1. Jsi junior/ka, co chce umět stavět úspěšný brand.
  2. Máš základy marketingové komunikace v malíku a chceš prohloubit své znalosti komunikačního mixu.
  3. Vytváříš obsah pro komunikační kanály, ale chceš rozumět kontextu, do kterého to všechno zapadá.
  4. Chceš umět strategicky přemýšlet nad budováním brandu.
Zakladatelky sál

Kterými tématy tě Akademie provede?

Brandová strategie

Co je brand a proč ho potřebuji? Jak ho správně definovat? Jak si nastavit dlouhodobou strategii k budování brandu?

Diagnóza brandu

Každý správný markeťák začíná u diagnózy. Ukážeme ti, jak na to.

Budování značky

Co mi může pomoct k budování značky? Jak budovat značku mediálního nákupu a na sociálních sítích?

Tonalita značky

Naučíš se, co je to Tone of voice a jak ho konzistentně dodržovat. Ukážeme si, jak fungují symboly značky.

Brandové cíle a měření brandu

Cíl musí být SMART. Jak ale pro budování brandu nastavit cíl, který bude specifický, měřitelný, akceptovatelný, realistický a časovaný?

Tvorba rozpočtu

Experti z oboru ti ukážou, jak tvoří rozpočet k budování brandu oni. Naučíš se, co by v rozpočtu nemělo chybět a jak ho rozdělit podle marketingových aktivit.

Nejčastější otázky