Brandová Akademie

Dvouměsíční online kurz o budování značek

Chceš zjistit, jak se tvoří lovebrand, jak brand měřit a na jakých kanálech ho budovat? V naší online Akademii se živě potkáš s desítky brand experty a expertkami.

Přihlásit se

15 620 Kč bez DPH 18 900 Kč včetně DPH

8 týdnů studia, 2x týdně online workshopy od lidí z praxe

Akademie tě provede všemi kroky budování značek – od strategie až po měření. Uslyšíš experty z Avastu, Liftago, Luxor, Oracle a Ogilvy. Kromě praktických workshopů uslyšíš i case studies, kde ti lektoři ukážou, jak poznatky aplikovat do praxe. To vše online, takže se můžeš s lektory a lektorkami bavit přímo na přednášce.

Práce na strategii

Studium online

Certifikát pro absolventy

Interaktivní workshopy zaměřené na praxi

Offline networking

Přístup do Alumni skupiny

Termíny Brandové Akademie

Jaro

  • Lekce dvakrát týdně: čtvrtky 18:00–20:00 a neděle 9:30–12:00
  • Maximálně 70 studentů, holek i kluků, ve třídě
  • Prohlídni si vzorový sylabus.

Termín

19. únor

23. duben

18 900 Kč

Včetně DPH

Přihlásit se

Akademie je přesně pro tebe, pokud:

  1. Jsi junior/ka, co chce umět stavět úspěšný brand.
  2. Máš základy marketingové komunikace v malíku a chceš prohloubit své znalosti komunikačního mixu.
  3. Vytváříš obsah pro komunikační kanály, ale chceš rozumět kontextu, do kterého to všechno zapadá.
  4. Chceš umět strategicky přemýšlet nad budováním brandu.
Zakladatelky sál

Kterými tématy tě Akademie provede?

Brandová strategie

Co je brand a proč ho potřebuji? Jak ho správně definovat? Jak si nastavit dlouhodobou strategii k budování brandu?

Diagnóza brandu

Každý správný markeťák začíná u diagnózy. Ukážeme ti, jak na to.

Budování značky

Co mi může pomoct k budování značky? Jak budovat značku mediálního nákupu a na sociálních sítích?

Tonalita značky

Naučíš se, co je to Tone of voice a jak ho konzistentně dodržovat. Ukážeme si, jak fungují symboly značky.

Brandové cíle a měření brandu

Cíl musí být SMART. Jak ale pro budování brandu nastavit cíl, který bude specifický, měřitelný, akceptovatelný, realistický a časovaný?

Tvorba rozpočtu

Experti z oboru ti ukážou, jak tvoří rozpočet k budování brandu oni. Naučíš se, co by v rozpočtu nemělo chybět a jak ho rozdělit podle marketingových aktivit.

Nejčastější otázky