Customer experience: Cesta k loajálnímu zákazníkovi

online záznam v ceně

Pokročilost:

Ondřej Borovička

Značky, které se orientují na zákazníka vykazují 2x vyšší růst v příjmech než ty, které svým zákazníkům nenaslouchají. Zákaznická zkušenost je tak klíčem k vyššímu upsellu, retenci i doporučování vaší značky.

Brzy vypíšeme nové termíny.

2024-03-01-59
Customer experience: Cesta k loajálnímu zákazníkovi

Co to tedy je ta zákaznická zkušenost (Customer experience = CX)? A jak ji zabudovat do vašeho marketingu, aby přinášela ovoce?

To se dozvíš na webináři Customer experience, který je určený pro ty, které chtějí s CX začít a posunout tak výkonnost marketingu na další level.

Co se na webináři dozvím?

  • Co je to vlastně CX a co dokáže přinést.
  • Co to je Customer journey a proč je tak zásadní,
  • Jak poslouchat a pochopit očekávání zákazníka - Momenty pravdy.
  • Měření CX - jak si vedeme v očích zákazníka.
  • Implementace zjištění do reality a nastartování růstu.
  • Jak prodávat vaši success story dál do firmy.

Co ti školení dá a/nebo v čem se zlepšíš?

  • Dozvíš se, jak ti dokáže customer experience (CX) pomoci v tvé oblasti.
  • Vcítíš se a popíšeš si typického zákazníka.
  • Budeš umět zmapovat journey svých zákazníků.
  • Budeš umět poznat Momenty pravdy a zjistit jak si v nich vedeme.
  • Budeš umět nastavit měření CX.
  • Budeš umět identifikovat a realizovat aktivity pro zlepšení  CX.
  • Dostaneš tipy, jak komunikovat CX své výsledky dál do firmy.
  • To vše na reálných příkladech a zkušenostech z dlouholeté praxe.

Co si potřebuješ na hodinu připravit?

  1. Zamysli se nad nedávnou skvělou a hroznou zákaznickou zkušeností ze svého života.
  2. Zamysli se nad tím, co tvoje firma dělá skvěle pro zákazníka a co jí to přináší.
  3. Zamysli se nad tím,  co naopak tvoje firma nedělá z pohledu zákazníka dobře a co ji to přináší a co bere.
  4. Podívej se na Google, co to znamená Customer journey a Moment pravdy (moment of truth).
  5. Zamysli se nad tím, jak vypadá váš typický zákazník (persona).