Brand Storytelling

online záznam v ceně

Pokročilost:

Jan Marcinek, Brand storyteller

Storytelling je jednou z nejsilnějších marketingových technik, protože pomáhá vyvolat emoce. Není divu, že ji využívají ty nejúspěšnější značky z celého světa. A vy nyní můžete taky.

Prohlédnout si termíny
Jan Marcinek 02
Brand Storytelling

Ať už tedy pracujete v reklamě nebo v marketingu a chcete rozvíjet svou značku, nebo jste začínající podnikatelka, která chce zdokonalit svoji prezentaci, tento webinář vás naučí vytvářet příběhy, které jsou poutavé, zapamatovatelné a účinné. Honza se navíc podělí o inspirativní ukázky, jak může storytelling odlišit vás, vaši značku a vaše produkty od ostatních. Tak na co ještě čekáte? Přihlaste se ještě dnes a staňte se mistry storytellingu. 

Co se na webináři dozvím?

  • Pochopíš, co se skrývá za vědou o storytellingu
  • Porozumíš základům brand storytellingu a jak z něj vytěžit maximum
  • Dozvíš se, jak a kde nejúčinněji použít storytelling v reklamě
  • Naučíš se být skvělým vypravěčem
  • Zjistíš, jak se stát lepším komunikátorem
  • Budeš vědět, jak učinit své příběhy zapamatovatelnější

Pro koho je webinář vhodný?

Pro všechny, kteří chtějí pochopit, jak používat příběhy pro efektivnější marketing a komunikaci značky. Mohou to být juniorní marketéři a kreativci, kteří hledají inspiraci a návod. Nebo jste CEO či zakladatelka, která chce rozvíjet své podnikání. V podstatě kdokoliv, kdo chce vyniknout a být zapamatovatelný.

Kdo je lektor?

Honza Marcinek vystudoval obor Audiovizuální tvorba na Filmové akademii Miroslava Ondříčka v Písku. Již během studií zjistil, že by místo celovečerních filmů radši točil krátké reklamní příběhy. Proto se zkusil zúčastnit několika mezinárodních soutěží, až se dostal do desítky nejlepších tvůrců z celého světa na platformě eYeka. Díky příběhům pro značky jako jsou T-Mobile, Kofola, nebo Česká spořitelna byl oceněn na prestižních soutěžích jako jsou Effie, Clio, Cannes Lions a ADC Creative Awards.