Ať už jsi UGC tvůrkyně na rodičáku, nebo influencer, co chce růst a vyniknout, jedno je jisté – bez čísel to nepůjde. Značky si dnes výsledky hlídají víc než kdy dřív – 70 % z nich detailně měří návratnost investic do spoluprací s influencery, a tohle číslo stále roste. Nestačí být vidět. Musíš umět ukázat, že tvoje práce přináší výsledky.
Ber tohle jako tahák, co si připravit, než začneš značkám nabízet spolupráci.
Všechna tato data získáš z datových a analytických studií jednotlivých sítí. Nezapomeň si je všechna dát na jedno místo – například do prezentace či tabulky a pravidelně je aktualizovat.
V tom případě je tu aplikace Carl for Social, která ti pomůže dát všechno dohromady profesionálně, přehledně a během pár kliknutí. Co získáš?
👥 Audience Report
Ideální pro pitchování i reporting – věk, pohlaví a lokalita sledujících přehledně na jednom místě. Napříč všemi tvými sítěmi, vždy aktuální a na dva kliky.
📋 Collabs Report
Přehledný výstup spolupráce se značkou, který shrne výkon postů, engagement, story views, poznámky ke kampani i výstupy. Pošleš jako přehledné pdfko nebo se propojíš přímo s klientem a on výsledky vidí přímo ve svém dashboardu.
🔍 Discovery Centrum
Tvoje veřejná vizitka – přehledný katalog, kterým brouzdají značky, když hledají vhodné influencery a tvůrce pro svou kampaň. Pokud se zdarma zaregistruješ do Carl for Social appky, mohou tě značky samy najít a oslovit přímo přes Carl.
Carl nabízí FREE & START verzi, ideální na začátek – s ní si můžeš vyzkoušet, jak vypadá profesionální report nebo jak tě najdou značky. Část funkcí Carla tak zůstává vždy zdarma.
Pokud chceš:
pak má pro tebe Carl verzi PRO, která se rozhodně vyplatí. Je to menší investice, která ti může přinést velké spolupráce.
Data nejsou nuda, ale jistota, sebevědomí a spolupráce. Ať jsi na začátku, nebo míříš výš – aplikace jako Carl for Social ti pomůže vypadat jako profík, ještě než dojde na samotnou tvorbu