Rozvrh lekcí:
- Webinář: 25.2.2025, 18:00-20:00, SEO copywriting – jak strategicky přistupovat k SEO textům a zároveň mít na paměti UX?
- Webinář: 4.3.2025, 18:00-20:00, Bez strategických dokumentů to nepůjde – postup tvorby tří (pro mě) nejdůležitějších dokumentů pro obsahové SEO – analýzy klíčových slov a publikačního plánu.
- Webinář: 11.3.2025, 18:00-20:00, UX writing – jak přistupovat k UX textařině, aniž byste uškodili SEO
- Webinář: 18.3.2025, 18:00-20:00, Ponoření se do dat – jaké nástroje používat pro hledání příležitostí, průběžný monitoring a vyhodnocování své práce
Co se v Miniakademii dozvíš?
- Co je v SEO a UX copywritingu důležité
- Jak na různé typy textů na webu z hlediska SEO a UX
- Jak přistoupit k SEO textařině prakticky
- Jak udělat skvělou analýzu klíčových slov
- Jak sestavit kvalitní publikační plán
- Jaké psychologické principy mít při psaní na paměti
- Jak přistupovat k UX writingu prakticky
- Jak pracovat s nástroji pro hledání příležitostí k UX/SEO optimalizaci
- Jak průběžně monitorovat dopady své práce?
- Jak vyhodnotit výsledky, správně je komentovat a reagovat na ně?
Co ti Miniakademie dá a/nebo v čem se zlepšíš?
Na Miniakademii se naučíš, jak využít synergický efekt tří oblastí – Copywriting, SEO a UX. Teda tvořit obsah, který přiláká nejen čtenáře ale i zákazníky
- Tvoříš skvělý obsah, ale negenerujete dlouhodobou návštěvnost? Je třeba optimalizovat SEO.
- Web má vysokou návštěvnost, ale neodráží se to na konverzích? Je potřeba zapracovat na UX.
Oběma situacemi se budeme zabývat a ukážeme si, jak postupovat krok za krokem. Budeme kombinovat tvrdá data, businessový potenciál, SEO a UX principy a kreativitu.
Pro koho je Miniakademie vhodná?
- Pro středně pokročilé až pokročilé copywritery/obsahové stratégy/marketéry, kteří zadávají práci copywriterům.
- Pro juniorní a středně pokročilé SEO specialisty, kteří se chtějí hlouběji ponořit do obsahového SEO a UX writingu.
- Zvláště pro ty, kteří chtějí zlepšit pozici svých textů ve vyhledávání a hledají cestu k systematickému a organizovanému přístupu, který má v centru uživatele.
Co si potřebuješ na hodinu připravit?
- Popřemýšlej nad klientem nebo značku, na které(m) se budeš na lekcích učit aplikovat principy SEO/UX. Může to být tvůj současný klient nebo lovebrand, pro kterého si přeješ pracovat. S konkrétním webem v hlavě si budeš umět představit teorii lépe.
- Zápisník (online anebo offline) pro psaní poznámek.