Miniakademie: PPC reklama

Pokročilost:

Tereza ValentováOnline Marketing Manager

Chceš umět oslovit zákazníka v pravou chvíli? Nauč se klikat PPC reklamy. Tahle Miniakademie tě provede nezbytnými základy a pomůže ti pochopit, jak PPCčka fungují a jak je co nejefektivněji využívat pro (svůj) byznys.

Prohlédnout si termíny
Tereza_Valentova-4 (1)
Miniakademie: PPC reklama

Úspěšné kampaně, které přináší výsledky? Tento kurz tě provede celým procesem – naučíš se nastavovat kampaně v Google Ads a budeš vědět, jak optimalizovat rozpočet a vyhodnocovat úspěšnost kampaní. A taky jak na reklamu v Metě. Žádná složitá teorie, ale praktické návody a tipy, které ti pomůžou získat první konverze.

Rozložení lekcí: 

1. lekce, 23.9.2025, 18:00-20:00 hodin: Co si zjistit před spuštěním PPC + základy prvních PPC kampaní

  • Jaké otázky si položit před samotným spuštěním nebo na co se zeptat klienta.
  • Jak si nastavit svou první kampaň ve Vyhledávání.
  • Pro koho dávají PPC reklamy smysl a za jakých podmínek.
  • Projdeme společně i pohled na budgety – protože, může opravdu PPC mít spuštěné každý?

2. lekce, 30.9.2025, 18:00-20:00 hodin: Google Ads a Sklik kampaně

  • Jak naklikat svou první kampaň a pak i tu další?
  • Práce s Google Ads Editor – ukážeme si, proč se bez tohohle nástroje ještě pořád v PPC neobejdeme.

3. lekce, 7.10.2025, 18:00-20:00 hodin: Optimalizace PPC a další typy kampaní

  • Co v kampaních sledovat a jak si je poskládat.
  • Na co koukat při optimalizaci kampaní a co to vůbec je.
  • Proč je důležité při práci s PPC sledovat, jak se systémy vyvíjí.

4. lekce, 14.10.2025, 18:00-20:00 hodin: Základ fungování Meta Ads a co dál

  • Jak na Facebook reklamu a kdy dává smysl.
  • Jak reklamy na Metě fungují a co mají společného s PPC na Google Ads?
  • Na co lidi spíš kliknou a proč. 
  • Shrneme si základy PPC reklamy a jejích možnosti.

Co se na Miniakademii dozvíš?

  • Co všechno jsou PPC.
  • Jak nastavit PPC reklamu na Google Ads / Skliku–- naklikáš si první základní kampaň.
  • Základy vyhodnocování reklamy.
  • Na co se zeptat klienta před spuštěním reklamy.
  • Základní fungování reklamy v Metě.
  • Jak zlepšit výkon kampaní.

Pro koho je Miniakademie vhodná?

Miniakademie je vhodná pro všechny, co chtějí naklikat svou první PPC kampaň v Google Ads nebo na Skliku. Zároveň je také pro všechny, co se chtějí naučit přemýšlet nad PPC reklamou a chtějí znát základy, které ke spuštění PPC kampaní patří.

Co si na hodinu připravit?

Dopředu není nic potřeba, účastníci dostanou přístupy do testovacích účtů v průběhu Miniakademie.

Bude z Miniakademie záznam?

Ano, záznam z každé lekce bude zaslán do 24 hodin.