Miniakademie Data-driven Marketing: Jak pracovat s daty?

online

Pokročilost:

Johana Amlerová, Commercial Director, Carl Data Company , Šárka Urbánková, Performance Marketing Lead, Albert Česká republika , Tomáš Nechutný, Senior Web Analyst, Carl Data Company , Michal Mencl, Content Data Analyst, Carl Data Company

Chceš se naučit pracovat s daty, vyznat se v metrikách, vizualizovat data a najít v nich cenné insighty, ze kterých vyvodíš závěry pro marketing? Omrkni Data-driven Miniakademii, 4 webináře, kdy půjdeme do hloubky. Srozumitelně a prakticky.

Brzy vypíšeme nové termíny.

Miniakademie Data-driven Marketing: Jak pracovat s daty?

Vše se dozvíte v Miniakademii Data-Driven Marketing, kterou jsme pro vás připravili s experty z Carl Data Company. Zkušenosti z praxe budou střídat praktické ukázky a z lekcí budete odcházet připraveni si  vše vyzkoušet na vlastních use casech.

Struktura Miniakademie:

Čtvrtek 23. 5.
Data? Data! Co je data-driven marketing a proč je marketing bez dat jako cheeseburger bez okurky?

  • Intro do data-driven marketingu. Data jsou všude kolem nás, jak je najít a proč jsou důležitá?
  • Data stack každého správného markeťáka - co vše se dá měřit, proč bych to měl(a) měřit a jakými nástroji to udělám?
  • Marketingové cíle a klíčové metriky, kterými si je budete moci sledovat
  • Nákupní funnel aneb kdy se opřít o jaká data, abych pochopil(a) svého zákazníka?

Čtvrtek 30. 5.
Online marketingové kampaně - jak vyhodnocovat organiku i placené kampaně 

  • Jaká data nám poskytují sociální sítě? (vestavěná analytická studia)
  • Data digitální/online kampaní kampaní (Meta, Google, Publisheři)
  • Jak nastavit měření?
  • A jak na vyhodnocení? Malá detour do atribučních oken

Čtvrtek 6. 6.
P
raktický seskok do webové analytiky - Google Analytics 4. Jak se orientovat v prostředí a dostat z něj maximum?

  • Založte si své GA4 na pár kliknutí
  • Základní stavební kameny - session, event, parametry - jak si vše nastavit?
  • Praktická ukázka, jak se orientovat v prostředí
  • Rychlý náhled na SEO a praktické vychytávky
  • UTM tracking (základy)
  • GTM

Čtvrtek 13. 6.
Síla vizualizace: Proč grafy mohou klamat a jak na vlastní základní report?

  • Proč je vizualizace důležitá?
  • Jak dobře číst grafy, proč mohou klamat, jak to odhalit a čemu se vyvarovat?
  • Best practices, ať už máte jakýkoliv vizualizační nástroj
  • Vlastní report na pár kliknutí v Lookeru
  • Zobrazení více datových zdrojů v jednom dashboardu (FB, YT, GA)

Pro koho je Miniakademie vhodná?

Pro všechny profese, které chtějí začít využívat data ve svůj prospěch a opřít se o ně ve své práci. Od vyhodnocení efektivity vynaloženého rozpočtu, přes uvažování nad věcmi efektivně po dělání těch správných rozhodnutí, která budou fungovat, protože data máte na své straně.

  • Pro markeťáky, kteří s daty zatím moc nepracují
  • Pro copywritery, content creatory, social media manažery, kteří chtějí začít vyhodnocovat nebo se v tom zlepšit 
  • Pro všechny, kteří na buzzword “data” narážejí a hledají, jak téma uchopit
  • Pro všechny profese, kterým pomůže uvažovat o jejich tématech více metodicky
  • Pro všechny, kteří potřebují vyhodnotit efektivitu vynaloženého rozpočtu
  • Pro všechny, kteří chtějí dělat informovaná rozhodnutí, která budou fungovat

Kdo je Carl Data Company?

Jsme Carl Data Company, vysvětlujeme data lidskou řečí, abyste se o ně mohli opřít. Pomáháme tak zvýšit výkon vašeho businessu, zlepšit návratnost vynaložených budgetů a dělat informovaná strategická rozhodnutí, která budou fungovat.  

Specializujeme se na komplexní datové služby. Od měření webu  a nastavení datových procesů a technologií,  až po interpretaci dat a snadno čitelné vizualizace, které dávají smysl. Pomůžeme vám na základě dat najít ty nejvhodnější kroky pro zvýšení výkonu vašeho businessu.

Bude z Miniakademie zázam?

Ano, záznam bude zaslán vždy do 24 hodin po dané přednášce.

Po zakoupení Miniakademie účastníci obdrží e-mailem pozvánku do kalendáře, kde najdou všechny informace a link na připojení. V případě dalších dotazů napiš e-mail na: eventy@holkyzmarketingu.cz.