Miniakademie: Data-driven

online

Pokročilost:

Jakub Šiler, Zakladatel Carl Data Company, sociolog, externí lektor FSV , Johana Amlerová, Commercial Director, Carl Data Company , Tomáš Nechutný, Web Analyst, Carl Data Company , Michal Mencl, Data Analyst, Carl Data Company

Data jsou nové zlato. A v marketingu to platí dvojnásob. Jaká data v marketingu používat? Co je to data-driven marketing a jak fungují jeho principy? O tom se pobavíme v Data-driven Miniakademii, kterou jsme pro vás připravili se experty z…

Prohlédnout si termíny
HzM_17.6.2023-109
Miniakademie: Data-driven
22. 2. - 14. 3.
2024
18:00 - 20:00 I VYPRODÁNO
3490 Kč
(2884 Kč bez DPH)

Data jsou nové zlato. A v marketingu to platí dvojnásob. Jaká data v marketingu používat? Co je to data-driven marketing a jak fungují jeho principy? O tom se pobavíme v Data-driven Miniakademii, kterou jsme pro vás připravili se experty z Carl Data Company.

Struktura Miniakademie:

Čtvrtek 22.2.od 18:00 -Data? Data! Jsou všude kolem nás, proč se jich nebát a jak nám pomůžou?

  • Praktický vstup do tématu - data všude kolem nás, jak je najít a proč jsou důležitá
  • Co se v marketingu měří a jak?
  • Jak nastavit cíle?

Čtvrtek 29.2. od 18:00 - Online marketingové kampaně - jak vyhodnocovat organiku i placené kampaně 

  • Jaká data nám poskytují sociální sítě?
    (vestavěná analytická studia)
  • Data u performance kampaní a brandových
    kampaní (Meta, Google, Publisheři
  • Jak nastavit měření?
  • A jak ho vyhodnotit? (klíčové metriky, souvislosti,
    atribuční okna). Post-impression oproti post-click

Čtvrtek 7.3. od 18:00 - Google Analytics jako stavební kámen, jak se orientovat v prostředí a dostat z něj maximum

  • Založte si své GA na pár kliknutí
  • Malý, kdo má malé cíle? Přiměřený cíl měření je klíčový. Jak to nepřepálit?
  • Nastavení, kontrola
  • Emailing
  • SEO na tisíc způsobů - best practises
  • Kampaně z pohledu Google Analytics
  • UTM, GTM

Čtvrtek 14.3. od 18:00 Síla vizualizace: Proč grafy mohou klamat a jak na vlastní základní report?

  • Spojení dat o výkonu kampaní v GA4, excelu nebo
    vizualizačním nástroji
  • Proč je vizualizace důležitá?
  • Jak dobře číst grafy, proč můžou klamat, jak to
    odhalit a čemu se vyvarovat?
  • Best practices, ať už máte jakýkoliv vizualizační
    nástroj
  • Základní principy práce - Power BI, Looker (Tableau)

Pro koho je Miniakademie vhodná?

  • Pro markeťáky, kteří s daty zatím moc nepracují
  • Pro copywritery, content creatory, social media manažery, kteří chtějí začít vyhodnocovat nebo se v tom zlepšit 
  • Pro všechny, kteří na buzzword “data” narážejí a hledají, jak téma uchopit
  • Pro všechny profese, kterým pomůže uvažovat o jejich tématech více metodicky
  • Pro všechny, kteří potřebují vyhodnotit efektivitu vynaloženého rozpočtu

Kdo je Carl Data Company?

Jsme Carl Data Company, vysvětlujeme data lidskou řečí a pomáháme tak zvýšit výkon vašeho businessu. 

Specializujeme se na komplexní datové služby - od měření webu či datových technologií až po jejich vizualizaci. Pomůžeme vám na základě dat najít ty nejvhodnější kroky pro zvýšení výkonu vašeho businessu.

Bude z Miniakdemie zázam?

Ano, záznam webináře bude zaslán do 24 hodin.

Po zakoupení webináře účastníci obdrží e-mailem pozvánku do kalendáře, kde najdou všechny informace a link na připojení. V případě dalších dotazů je možné napsat na e-mail: eventy@holkyzmarketingu.cz.