bg

Konference

Jedna z největších českých marketingových konferencí od vzdělávací platformy s desetiletou tradicí. Nečekej jen zábavné přednášky, ale skutečné know-how z první linie.

25.6. Kongresové centrum Praha 9:00 – 17:30
5 490 Kč s DPH
4 537 Kč bez DPH
Vstupenky

1 den

plný vědomostí

7 +

hodin k networkingu

10

českých i zahraničních expertů

700 +

marketérů z celé ČR

Zbývá už jen 40% vstupenek.

partner

Standard

V ceně vstupenky je:

  • vstup na Konferenci,
  • #HzMjobs veletrh powered by Notino,
  • občerstvení po celý den,
  • hlídaný dětský koutek.

Termín

od 16.3.

24.6.

5 490 Kč

Včetně DPH

Nakoupit
partner

#HzM Alumni

Pouze pro absolventy našich Akademií.

V ceně vstupenky je:

  • vstup na Konferenci,
  • #HzMjobs veletrh powered by Notino,
  • občerstvení po celý den,
  • hlídaný dětský koutek.

Termín

od teď

25.6.

4 990 Kč

Včetně DPH

Koupit
partner

Týmové vstupy

Na konferenci jedině s kamarádem. Vezmi tým za ruku a přijďte spolu!

Balíčky nabízíme po 5, 10 a 15 kusech.

V ceně vstupenky je:

  • vstup na Konferenci,
  • #HzMjobs veletrh powered by Notino,
  • občerstvení po celý den,
  • hlídaný dětský koutek.

Termín

od teď

25.6.

od 19 960 Kč

Včetně DPH

Vybrat balíček
fb right fb left
Snímek obrazovky 2024-05-16 v 11.35.24
Neměj FOMO, přijď taky .

Program .

Dopoledne
9:00
Registrace
9:30
Úvodní slovo
9:45
Pavlína Louženská
Proč nečíst trend reporty

Jak poznat trend, na který má smysl vsadit a co jsou naopak trendy, které budou pryč dříve než se stačíte vyspat. Odnesete si praktické tipy, jak propojit intuici s daty — a rozpoznat trendy, které vám opravdu pomůžou dělat lepší rozhodnutí – v kampaních i v životě.

10:15
Věra Šídlová
Kreativní efektivita v éře AI

AI umožňuje pracovat efektivněji, šetří čas i rozpočty… ale jaký má dopad na samotnou kvalitu výstupů? Pomůže AI vaší značce skutečně vyniknout, nebo ji spláchne vlna průměrnosti? Podíváme se na konkrétní příklady využití AI v reklamní tvorbě a ukážeme si, jak AI zapojit tak, aby kreativita neztratila svůj účel – přinášet výsledky.

10:45
Notino
Case study: Notino Salony

V rámci #HzM Marketingového sprintu s Notino vysoutěžil tým #HzM Alumni šanci pracovat na kampani pro Notino Salony. Společně s Notinem přinesou výsledky jejich víc jak tříměsíční práce.

11:00
Přestávka na kávu a #HzMjobs Veletrh powered by Notino
11:45
Nikola Novosadová
Proč spojení UX a SEO maximalizuje konverze

Máš skvělý obsah ale negerenuješ návštěvnost. Tak pracuješ na SEO. Pak zjistíš, že máš vysokou návštěvnost, ale nízké konverze. Co s tím? Možná je potřeba zkombinovat jak SEO tak UX. Ukážeme si jak kombinovat tvrdá data, SEO a UX principy a kreativitu pro to, abychom dosáhli těch nejlepších výsledků.

12:15
Dominic Rice
Building a Powerful Brand from the Ground Up

How do you build a strong, resonant brand from the Czech Republic – even within start-up limits? This talk takes you behind the scenes of a brand that puts authenticity, clarity, and consistency at the heart of its strategy. You’ll learn how a well-crafted brand story aligned with a meaningful brand promise can create real impact.

Dominic přednáší v angličtině bez překladu.

12:45
Oběd a #HzMjobs Veletrh power by Notino
Odpoledne
14:00
Šárka Hamanová
Když to zakymácí: Komunita jako stabilní základ Ambiente

Ambiente ukazuje, že komunita může být tou nejstabilnější ingrediencí v byznysu. Když se svět zakymácí, drží ho pohromadě lidé se společnými hodnotami, vizí a radostí z práce. Dozvíte se, proč má smysl budovat silné vztahy uvnitř i vně firmy – a jak se díky tomu dá přežít víc než jen složité období.

14:30
Justyna Dadał & Julia Jędrzejewska
TikTok Made Me Buy It: How Trends Shape Consumer Journey
15:00
Coffee break a #HzMjobs Veletrh powered by Notino
15:30
Meredith Kelly
Shifting perceptions of marketing: From “spend” to “investment”

What happens when a brand dares to think beyond the brief—and a marketer leads beyond borders? This is the story of how Škoda is turning legacy into bold relevance, shifting marketing from expense to impact, and why believing in people (and ideas) is the ultimate growth strategy.

Meredith přednáší v angličtině bez překladu.

16:00
Tereza Svěráková
Za hranou briefu: Česká Spořitelna jako kulturní hráč
16:30
Luděk Motyčka
Jak se vaří marketing Rock for People

Co se stane, když se hluboké porozumění publiku spojí s odvahou změnit značku od základů? Luděk nabídne pohled do zákulisí úspěšného rebrandingu hudebního festivalu – od práce s fanouškovskými insights přes inovaci vizuální identity až po strategii, která pomohla vyprodat celý ročník. Připravte se na kombinaci dat, kreativity a sdílené radosti, která posouvá značku.

17:00
Ukončení
18:00
Afterparty

Partneři

Hlídaný dětský koutek zajišťuje:

Nečekej na ideální nabídku. Přijď si pro ni na letošní Konferenci .

veletr-web-v5

Na stáncích veletrhu potkáš marketér(k)y z:

Místo konference

Kongresové centrum Praha
5. května 1640/65, 140 21, Praha 4-Nusle

Vchod č. 5

Užitečné odkazy .