Jedna z největších českých marketingových konferencí od vzdělávací platformy s desetiletou tradicí. Nečekej jen zábavné přednášky, ale skutečné know-how z první linie.
1 den
plný vědomostí
7 +
hodin k networkingu
10
českých i zahraničních expertů
700 +
marketérů z celé ČR
Zbývá už jen 40% vstupenek.
V ceně vstupenky je:
Termín
od 16.3.
24.6.
Pouze pro absolventy našich Akademií.
V ceně vstupenky je:
Termín
od teď
25.6.
Na konferenci jedině s kamarádem. Vezmi tým za ruku a přijďte spolu!
Balíčky nabízíme po 5, 10 a 15 kusech.
V ceně vstupenky je:
Termín
od teď
25.6.
Shifting perceptions of marketing: From “spend” to “investment”
Je zodpovědná za vedení marketingové strategie a komunikace pro automobilovou značku, která působí ve více než 70 zemích. Rodilá Jihoafričanka s 25 let zkušeností v mezinárodním marketingu, posledních 9 let strávila v koncernu Volkswagen. V roce 2024 byla zařazena do seznamu Forbes Entrepreneurial CMO 50.
Building a Powerful
Brand from the Ground Up
S více než 25 lety zkušeností napříč různými odvětvími spoluzaložil CANS, kde dnes působí jako CEO. Čtrnáct let působil ve společnosti Red Bull na vedoucích pozicích v prodeji, marketingu a strategii, včetně role Strategy Directora. Jako CEO vedl startupy v oblasti nemovitostí, agenturních služeb i dalších sektorů
Justyna je markeťačka s více než desetiletou praxí, která v současnosti vede beauty segment na TikToku ve 12 zemích. Silné základy získala ve světě FMCG, kde působila na lokálních i globálních pozicích ve společnostech jako GSK, Reckitt nebo Mars — a starala se mimo jiné o ikonické značky jako Durex. Nejvíce ji fascinuje, jak se měnící trendy přetvářejí zákaznickou cestu a jak mohou značky překročit hranici pouhé relevance a stát se součástí kultury.
Julia je zkušená marketingová expertka s více než deseti lety praxe v reklamním průmyslu, kde spolupracovala s předními značkami napříč všemi klíčovými tržními segmenty. V současnosti vede globální FMCG klienty na TikToku a dohlíží na aktivity ve 12 zemích střední Evropy. Její profesní začátky v kreativních agenturách v ní probudily hlubokou vášeň pro roli kreativity v budování úspěšných značek. Díky své odbornosti v oblasti psychologie spotřebitelského chování navíc skvěle chápe, jak komunity formují kulturu.
Proč nečíst trend reporty
Pavlína je mentorkou Google for Startups pro Evropu a Afriku a v mnoha dalších akcelerátorech. Její trendforecasting agentura TrendBrews konzultuje budoucnost nejen firmám z Fortune500. Je v Advisory Boardu různých technologických firem. Její newsletter o trendech a technologiích odebírá více než 12 000 lidí.
Když to zakymácí: Komunita jako stabilní základ Ambiente
Marketingová a PR expertka, která od roku 2013 stojí za komunikací brandů pod Ambiente. Spoluzakladatelka agentury A+Manual, kde propojuje 14 let zkušeností z médií s marketingem. Specializuje se na obsahovou strategii, která buduje renomé značek.
Za hranou briefu: Česká Spořitelna jako kulturní hráč
Tereza má na kontě 16 lvů z Cannes a v roce 2017 ji renomovaný americký časopis Adweek zařadil mezi top 10 globálních kreativních leaderů, kteří dlouhodobě posouvají hranice oboru. V OAKu se podílí má dlouhodobě na starosti komunikaci České spořitelny a dalších významných značek.
Jak se vaří marketing Rock for People
Od korporací po startupy – formuje strategie, buduje silné týmy a přináší vize, které stojí na datech i intuici. Jako investor a partner ve společnostech Ameba Production, Park 360, Lafluence a Spizirna 1902 pomáhá měnit trh i myšlení.
Proč spojení UX a SEO maximalizuje konverze
Head of CX v agentuře eVisions s dlouholetými zkušenostmi v SEO a tvorbě obsahu. Jejíma rukama prošly korporáty, e-shopy i malé lead-gen weby. Nejčerstvěji to byly například ČSOB, Douglas, Teta Drogerie či FTMO. Při své práci kombinuje znalosti o uživatelích a o vyhledávacích algoritmech a dokáže těžit z jejich synergie.
Kreativní efektivita v éře AI
Věra pracuje v globálním týmu Kantaru, kde se zaměřuje na to, jak kreativita může posouvat značky kupředu. Ráda se kouká na to, co se lze naučit od nejefektivnější kreativy a jak to vnést do každodenní marketingové praxe.
Jak poznat trend, na který má smysl vsadit a co jsou naopak trendy, které budou pryč dříve než se stačíte vyspat. Odnesete si praktické tipy, jak propojit intuici s daty — a rozpoznat trendy, které vám opravdu pomůžou dělat lepší rozhodnutí – v kampaních i v životě.
AI umožňuje pracovat efektivněji, šetří čas i rozpočty… ale jaký má dopad na samotnou kvalitu výstupů? Pomůže AI vaší značce skutečně vyniknout, nebo ji spláchne vlna průměrnosti? Podíváme se na konkrétní příklady využití AI v reklamní tvorbě a ukážeme si, jak AI zapojit tak, aby kreativita neztratila svůj účel – přinášet výsledky.
V rámci #HzM Marketingového sprintu s Notino vysoutěžil tým #HzM Alumni šanci pracovat na kampani pro Notino Salony. Společně s Notinem přinesou výsledky jejich víc jak tříměsíční práce.
Máš skvělý obsah ale negerenuješ návštěvnost. Tak pracuješ na SEO. Pak zjistíš, že máš vysokou návštěvnost, ale nízké konverze. Co s tím? Možná je potřeba zkombinovat jak SEO tak UX. Ukážeme si jak kombinovat tvrdá data, SEO a UX principy a kreativitu pro to, abychom dosáhli těch nejlepších výsledků.
How do you build a strong, resonant brand from the Czech Republic – even within start-up limits? This talk takes you behind the scenes of a brand that puts authenticity, clarity, and consistency at the heart of its strategy. You’ll learn how a well-crafted brand story aligned with a meaningful brand promise can create real impact.
Dominic přednáší v angličtině bez překladu.
Ambiente ukazuje, že komunita může být tou nejstabilnější ingrediencí v byznysu. Když se svět zakymácí, drží ho pohromadě lidé se společnými hodnotami, vizí a radostí z práce. Dozvíte se, proč má smysl budovat silné vztahy uvnitř i vně firmy – a jak se díky tomu dá přežít víc než jen složité období.
What happens when a brand dares to think beyond the brief—and a marketer leads beyond borders? This is the story of how Škoda is turning legacy into bold relevance, shifting marketing from expense to impact, and why believing in people (and ideas) is the ultimate growth strategy.
Meredith přednáší v angličtině bez překladu.
Co se stane, když se hluboké porozumění publiku spojí s odvahou změnit značku od základů? Luděk nabídne pohled do zákulisí úspěšného rebrandingu hudebního festivalu – od práce s fanouškovskými insights přes inovaci vizuální identity až po strategii, která pomohla vyprodat celý ročník. Připravte se na kombinaci dat, kreativity a sdílené radosti, která posouvá značku.
Kongresové centrum Praha
5. května 1640/65, 140 21, Praha 4-Nusle
Vchod č. 5