V pořadí už třetí Konference #HolkyzMarketingu, tentokrát v největším formátu. Nenech si ujít akci, na které se potkávají marketéři z celé republiky.
1 den
plný vědomostí
7 +
hodin k networkingu
8 +
českých i zahraničních expertů
700 +
marketérů z celé ČR
Přivezeme do Prahy ty nejlepší experty a expertky, kteří ti ukážou, jak bude vypadat marketing v roce 2030. Jak připravit svůj marketingový tým, aby budoval ty nejlepší značky? Jak funguje storytelling úspěšných značek a proč nás některé příběhy chytají víc než ty druhé? Co dostalo generála na hrad? A které trendy budou hýbat budoucností?
autorka, influencerka a zakladatelka komunity som bohyňa, všetky sme, kterou si navzájem dodáváme sebevědomí. Jejím knižním debutem svoja oslavuje originalitu každé z nás.
Honza je marketingový expert s 12+ letou praxí z firem jako Google, Avast a foodora. Zaměřuje se na marketing B2C digitálních produktů a interní DEI+ programy. Má rád inovace, dokáže vymyslet nejeden kreativní nápad a rád se angažuje rozvoji inkluzivní pracovního prostředí.
Sociolog, ředitel výzkumu a spoluzakladatel společnosti Behavio Labs zabývající se aplikací behaviorálních věd v marketingovém výzkumu. Má za sebou stovky výzkumů pro klienty jako Air bank, Škoda Auto, Kaufland, T-Mobile, McDonald’s, Košík.cz, Alza, Pernerka a řadu klientů z neziskového sektoru.
Ještě nemáš vstupenku?
V ceně je vstup na Konferenci, občerstvení po celý den a nekonečno know-how a zážitků.
Termín
v prodeji od 1.3.2024
Ve skupině se to lépe táhne. Připravily jsme balíčky pro ty, kteří neradi chodí sami.
Termín
kup si mě kdykoliv
Vše prakticky a jasně na jednom pódiu. Celý den od 9:00 do 17:00. Nakonec se potkáme na večerní afterparty.
Kde se bude v roce 2030 svět nacházet podle nejnovějších trendreportů? Jaká klíčová témata a potřeby budou zákazníci řešit? A jak se na to připravit v marketingu?
Explore the ingenious branding strategies of Taylor Swift, focusing on her remarkable talent for cultivating a loyal fan base. Delve into the psychology of intermittent rewards and their effectiveness in fostering brand loyalty, and uncover the captivating allure of brand mythology that surrounds her image.
Přednáška v angličtině, bez překladu.
Nebudeme se bavit o tom, proč potřebuješ data. Budeme se bavit o tom, jak se připravit na budoucnost, která se na náš řítí ze zahraničí raketovým tempem. Protože když nejsme připraveni na data v marketingu pro 2027, jak můžeme být připraveni na 2030?
CMO #HolkyzMarketingu Nicole Karráová vyzpovídá Janu Marlé-Žižkovou a Michala Vodáka o aplikaci dat v marketingu, jejich zkušenostech a konkrétních tipech, jak se dat nebát.
V roce 2023 se známá česká platforma pro rozvoj jídla a spotřebního zboží přejmenovala z Dáme jídlo na foodora. Proč se to stalo a jaké to mělo výsledky?
The headlines say it’s never been a tougher time in marketing. Fortunately, the headlines aren’t in charge of things, you are. Let’s talk about just how much control you actually have – and how to best use it.
Přednáška v angličtině, bez překladu.
Na co se v jaké fázi růstu značky komunikačně zaměřovat? Jak se strategicky rozhodnout a jak napojit značku na potřeby lidí? Jak se malá značka snaží vyrůst pomocí svojí první TV reklamy? Jak vypadal celý proces rozhodování o značné investici a jak byly výsledky?
Investor, marketér a autor bestselleru „Žltá kniha budovania značky“ přijde nasdílet zkušenosti a lekce z 250 brandových projektů, 80 rebrandingů a více než tisíce reklamních kampaní do jedné komplexní prezentace s konkrétními doporučeními.
Přednáška ve slovenštině, bez překladu. 🙂
Kongresové centrum Praha
5. května 1640/65, 140 21, Praha 4-Nusle