Jedna z největších českých marketingových konferencí od vzdělávací platformy s desetiletou tradicí. Nečekej jen zábavné přednášky, ale skutečné know-how z první linie.
1 den
plný vědomostí
7 +
hodin k networkingu
8 +
českých i zahraničních expertů
700 +
marketérů z celé ČR
Shifting perceptions of marketing: From “spend” to “investment”
Je zodpovědná za vedení marketingové strategie a komunikace pro automobilovou značku, která působí ve více než 70 zemích. Rodilá Jihoafričanka s 25 let zkušeností v mezinárodním marketingu, posledních 9 let strávila v koncernu Volkswagen. V roce 2024 byla zařazena do seznamu Forbes Entrepreneurial CMO 50.
Building a Powerful
Brand from the Ground Up
S více než 25 lety zkušeností napříč různými odvětvími spoluzaložil CANS, kde dnes působí jako CEO. Čtrnáct let působil ve společnosti Red Bull na vedoucích pozicích v prodeji, marketingu a strategii, včetně role Strategy Directora. Jako CEO vedl startupy v oblasti nemovitostí, agenturních služeb i dalších sektorů
Proč nečíst trend reporty
Pavlína spoluzaložila vzdělávací platformy #HolkyzMarketingu a #HolkyzByznysu. Je mentorkou Google for Startups pro Evropu a Afriku a v mnoha dalších akcelerátorech. Její trendforecasting agentura TrendBrews konzultuje budoucnost nejen firmám z Fortune500. Je v Advisory Boardu různých technologických firem. Její newsletter o trendech a technologiích odebírá více než 12 000 lidí.
Když to zakymácí: Komunita jako stabilní základ Ambiente
Marketingová a PR expertka, která od roku 2013 stojí za komunikací brandů pod Ambiente. Spoluzakladatelka agentury A+Manual, kde propojuje 14 let zkušeností z médií s marketingem. Specializuje se na obsahovou strategii, která buduje renomé značek.
Za hranou briefu: Česká Spořitelna jako kulturní hráč
Tereza má na kontě 16 lvů z Cannes a v roce 2017 ji renomovaný americký časopis Adweek zařadil mezi top 10 globálních kreativních leaderů, kteří dlouhodobě posouvají hranice oboru. V OAKu se podílí má dlouhodobě na starosti komunikaci České spořitelny a dalších významných značek.
Jak se vaří marketing Rock for People
Od korporací po startupy – formuje strategie, buduje silné týmy a přináší vize, které stojí na datech i intuici. Jako investor a partner ve společnostech Ameba Production, Park 360, Lafluence a Spizirna 1902 pomáhá měnit trh i myšlení.
Proč spojení UX a SEO maximalizuje konverze
Head of CX v agentuře eVisions s dlouholetými zkušenostmi v SEO a tvorbě obsahu. Jejíma rukama prošly korporáty, e-shopy i malé lead-gen weby. Nejčerstvěji to byly například ČSOB, Douglas, Teta Drogerie či FTMO. Při své práci kombinuje znalosti o uživatelích a o vyhledávacích algoritmech a dokáže těžit z jejich synergie.
Kreativní efektivita v éře AI
Věra pracuje v globálním týmu Kantaru, kde se zaměřuje na to, jak kreativita může posouvat značky kupředu. Ráda se kouká na to, co se lze naučit od nejefektivnější kreativy a jak to vnést do každodenní marketingové praxe.
Zbývá už jen 40% vstupenek.
V ceně je vstup na Konferenci, občerstvení po celý den a nekonečno know-how a zážitků.
Termín
od 16.3.
24.6.
V ceně je vstup na Konferenci, občerstvení po celý den a nekonečno know-how a zážitků. Pouze pro absolventy našich Akademií.
Termín
od teď
25.6.
Na konferenci jedině s kamarádem. Vezmi tým za ruku a přijďte spolu!
Balíčky nabízíme po 5, 10 a 15 kusech.
Termín
od teď
25.6.
Kongresové centrum Praha
5. května 1640/65, 140 21, Praha 4-Nusle
Vchod č. 5