Akademie sociálních sítí

Získej klíčové know-how pro efektivní marketing na sociálních sítích.

Dva měsíce praktického online vzdělávání zakončeného prací na skutečném klientovi. Získáš pevný základ pro efektivní strategický marketing na sociálních sítích a naučíš se připravit kvalitní obsah, který osloví tvou cílovku.

15 900 Kč s DPH 13 140 Kč bez DPH

DSC_9306

8 týdnů studia, 2x týdně online workshopy od lektorů z praxe, práce na klientovi.

V Akademii tě provedeme nezbytnou teorií, potkáš lektory z praxe a na konci studia vypracuješ social media strategii pro klienta, kterou si můžeš dát do portfolia.

Práce na strategii

Studium online

Certifikát pro absolventy

Interaktivní workshopy

Praktická výuka

Přístup do Alumni skupiny

Termíny Akademie

Podzim

  • Lekce dvakrát týdně: soboty 9:30–12:00, středy od 18:00–20:00
  • Maximálně 70 studentů, holek i kluků, ve třídě
  • Offline ukončení 2. prosince
  • Online výuka

Termín

23. září

2. prosinec

15 900 Kč

Včetně DPH

Přihlásit se

Jaro VYPRODÁNO

  • Lekce dvakrát týdně: soboty 9:30–12:00, středy od 18:00–20:00
  • Maximálně 70 studentů, holek i kluků, ve třídě
  • Offline ukončení 24. června
  • Online výuka

 

 

Termín

15. duben

24. červen

15 900 Kč

Včetně DPH

x

Kterými tématy tě Akademie provede?

Vzděláváme prakticky

Strategie a plánování obsahu

Jak spadají sociální sítě do marketingové strategie? Jak si naplánovat obsah, abych tu strategii plnil/a?

Komunikace

TikTok a Instagram Reels

Ukážeme ti, jak využívat nejaktuálnější nástroje populárních platforem. Vysvětlíme si algoritmus, trendy a obsah, který tam patří.

Design Thinking

Tvorba grafiky

Naučíš se vytvořit základní grafiku tak, abys nepotřebovala na každý obsah specialistu.

Ruka kliká na play

Tvorba a střih videa

Jak si naplánovat, vytvořit a nastříhat své první video? Ukážeme ti, jak na to.

Analytika

Reklama na sociálních sítích

Naklikáš si s námi první reklamu na sociální sítě. Ukážeme si, jak ji naplánovat, jak přemýšlet nad rozpočtem a jak ji vyhodnotit.

Odpovědnost

Influenceři

Kolik si bere běžný influencer? A jak spolupráci nastavit, aby dávala smysl? Přivedeme experta, který ti vše vysvětlí.

Vyhodnocování, reporty a budgety

Vyhodnocování a reporting

Naučíme tě jak zjistit, že se ti práce na sociálních sítích vyplácí. Zjistíš, jak si nastavit cíle a jak vědět, že si vedeš dobře.

Akademie je přesně pro tebe, pokud:

  1. Jsi junior/ka, která chce začít pracovat se sociálními sítěmi.
  2. Chceš dělat sociální sítě pro svůj vlastní projekt/firmu.
  3. Chceš vědět, jaký obsah se na které sítě hodí.
  4. Chceš praktickou výuku, kterou si budeš moct vyzkoušet.
  5. Chceš pracovat jako social media manager.
HzM-77 (1)

Nejčastější otázky .