Akademie pro marketingové manažer(k)y

Logo_AMM-nove

Intenzivní online kurz, který tě posune o příčku výš.

Chceš vědět, co všechno musí  umět manažer/ka marketingu? Cítíš, že je na čase udělat další krok v kariéře, ale chybí ti strategické znalosti? My ti pomůžeme – zaměříme se na praktické využití základů, které na této pozici potřebuješ. Odcházet budeš s praktickými radami a nástroji, které můžeš rovnou využít ve své práci.

14 900 Kč s DPH 12 314 Kč bez DPH

DSC_0105

9 týdnů studia, 8 online lekcí od odborníků z praxe

Získáš komplexní znalosti v oblasti marketingového výzkumu, integrované komunikace, customer-centric přístupu, marketingové strategie a mnoho dalšího. Potkáš se s dalšími lidmi, kteří řeší podobné problémy a získáš relevantní kontakty. Navíc dostaneš na celý rok přístup k záznamům, takže si můžeš Akademii projít znovu, až to budeš potřebovat.

Studium online

Záznamy v ceně

Offline ukončení a networking

Přístup do Alumni skupiny

Certifikát pro absolventy

Marketingová strategie

Praktická výuka

Marketingový mix

Integrovaná komunikace

AI pro marketérky

x topics bg

Kterými tématy tě Akademie provede?

SEO

Marketingový výzkum

Nemáš jistotu, zda se vaše firemní marketingová rozhodnutí opírají o relevantní data? Hledáš praktické tipy a nástroje pro efektivní výzkum? Společně se zaměříme na to, jak provést marketingový výzkum tak, aby byl efektivní a účinný.

 

 

b2b-kampane

Umělá inteligence

Jaké jsou trendy a možnosti využití AI v oblasti marketingu a jak se na ně připravit? Společně prozkoumáme vývoj a budoucnost AI v oblasti marketingu a ukážeme si, jak ti AI může pomoci zvýšit efektivitu v práci.

 

 

Odpovědnost

Customer-centric marketing

Firma, která je orientovaná na zákazníka, je ta, která vydělává dlouhodobě.Co to znamená být customer-centric a proč o tento přístup usilovat? Jak zjistit hodnotu zákazníka,a jak s ní dále pracovat? Jaké jsou nejčastější bariéry, které mohou stát v cestě za pochopením klienta?

 

Vzděláváme prakticky

Tvorba marketingové strategie

Strategie bez taktiky je nejpomalejší cesta k vítězství, taktika bez strategie je jen hluk před porážkou. Společně se podíváme na to, co to marketingová strategie je a jak na ni.

 

Influencer marketing

Segmentace

Správná segmentace ti umožní lépe poznat potřeby a preference zákazníků, což ti umožní vytvořit přesnější a účinnější marketingové kampaně, které přináší vyšší míru konverze a loajalitu zákazníků.

 

Design Thinking

Positioning

Positioning je, kde tě zákazník vidí v porovnání s ostatními. Jak si tě zákazník pamatuje a co mu přichází na mysl, když potřebuje daný produkt nebo službu. Řekneme si, jak si positioning správně nastavit.

 

Strategie

4P

Zlatá formulka marketingu má 4P – product, price, place a promotion. Jenže jak ji namixovat, aby fungovala co nejlépe? Podíváme se pořádně na každé ze čtyř P.

 

PPC

Media mix

Media mix je jako koktejl v reklamě – kombinuješ různé ingredience, jako jsou televize, rádio a internet, abys získal/a ten nejlepší mix, který osloví tvou cílovou skupinu. Řekneme si, co je to mediální taktika a media mix, jak vypadá mediaplán a jak vyhodnocovat celkovou úspěšnost.

 

Sociální sítě

Integrovaná komunikace

Správně nastavená integrovaná marketingová komunikace pomáhá vytvořit jednotný a konzistentní obraz tvé značky v očích zákazníků a posiluje její pozici na trhu. Projdeme si, jak propojit všechny kanály a způsoby komunikace, abys mohl/a vytvořit konzistentní a účinnou kampaň.

 

Termíny Akademie pro marketingové manažerky

partner

Podzim 2024

  • Online lekce každý čtvrtek
  • Lekce od 9:00-11:00
  • Offline ukončení 12. 12. 2024 v Praze.
  • Přístup k záznamům

Prohlédni si vzorový sylabus.

Termín

10. října

12. prosince

14 900 Kč

Včetně DPH

Přihlásit se
fb right fb left
certifikat-mma
Získej certifikát, který má hodnotu .

Akademie je přesně pro tebe, pokud:

  1. Pracuješ v marketingu a chceš si vylepšit kvalifikaci.
  2. Jsi nově na pozici marketingového manažera nebo marketingové ředitelky.
  3. Jsi zkušená marketérka / zkušený marketér a chceš si zopakovat teorii.
  4. Jsi freelancer/ka s několika klienty a chceš dělat marketing efektivněji.
  5. Jsi podnikatel/ka a chceš si nastavit marketingovou strategii.
DSC_9252