Marketing prakticky: Jak se zviditelnit

online záznam v ceně

Pokročilost:

Eva Hrubešová, Digital Manager Rowenta CZ/SK/HU at Groupe SEB

Máš základní znalosti marketingu a přemýšlíš, jak je spojit, prakticky využít a hlavně – jak začít? Máme webinář  pro všechny OSVČ, marketér(k)y malých podniků nebo i ty, které to prostě zajímá. 

Prohlédnout si termíny
WhatsApp Image 2023-10-02 at 21.11.25
Marketing prakticky: Jak se zviditelnit

Webinář je pro všechny, kteří chtějí dosáhnout marketingových cílů s minimálním rozpočtem. Během webináře se naučíš, jak si stanovit jasné cíle, identifikovat svou cílovou skupinu a oslovit ji kreativně a efektivně. Naučíš se prioritizovat komunikační kanály tak, aby tě práce na nich bavila  (nebo bolela co nejméně) a odneseš si praktický plán pro dosažení úspěchu.

Co se na webináři dozvím?

  • Stanovíš si cíle pro svůj marketing
  • Identifikuješ si svou cílovou skupinu (a také svůj produkt s jeho USPs)
  • Získáš tipy, jak ji oslovit pomocí médií: 
    • Owned/Vlastními 
      • Webová stránka – co by měla obsahovat, jak by měla vypadat
      • Sociální sítě – co a jak postovat, jak komunikovat 
      • Google firmy
      • Případné další
    • Earned/Získanými
      • Recenze a doporučení – jak na ně 
      • PR zmínky, články
    • Paid/Placenými 
      • Jaké jsou možnosti – pro účely  (TV to nebude 😉)
      • Jak mezi nimi prioritizovat, abys neutratil/a mnoho peněz zbytečně
      • Kde najít pomoc, kolik stojí, na co se zeptat, jak reklamu vyhodnotit
  • Jak to všechno spojit a postupovat dál

Co ti školení dá a v čem se zlepšíš?

  • Identifikuješ si svůj cíl a cílovou skupinu
  • Zjistíš, co tě baví a jak můžu nejefektivněji mou cílovou skupinu zasáhnout
  • Budeš vědět, co by měla obsahovat webová stránka a mé sociální sítě
  • Budeš vnímat důležitost provázanosti toho, jak komunikuji skrz mé sítě, osobně a na webu
  • Dozvíš se tipy na vytváření obsahu a reklamy
  • Budeš vědět jak a kde získávat recenze 
  • Budeš mít představu o tom, jak funguje placená reklama, které kanály zvolit a komu si říct o pomoc
  • Budeš mít před sebou plán dalších kroků pro start mého marketingu

Co si potřebuješ na hodinu připravit?

  1. Zamysli se nad tím, co nabízíš – co to je, pro koho to je a v čem to je výjimečné 
  2. Vytvoř si představu o webové stránce, kterou bys chtěla mít – co by měla obsahovat
  3.  Zamysli se nad tím, co ráda dáváš na sociální sítě – natáčíš idea? Nevadí ti na nich mluvit? Vadí ti být před kamerou a dávat stories? Všechno si narovinu identifikuj – v průběhu našeho kwebináře zjistíš, že nic není problém 😊

BUDE Z WEBINÁŘE ZÁZNAM?

Ano, záznam webináře bude účastníkům zaslán do 24 hodin.