Pokročilost:
Jak přemýšlet nad kampaní pro určitý produkt? Na Miniakademii získáš návod, co všechno a v jakém sledu je potřeba udělat před tím, než takovou kampaň spustíš a naučíš se, co dělat v každé fázi životního cyklu produktu.
Miniakademie už odstartovala, ale pořád můžeš naskočit. Záznamy i prezentace z proběhlých webinářů ti pošleme.
Dostal/a jsi na starosti vymyslet a spustit marketingovou kampaň na nějaký produkt, ale nevíš, kde začít? Díky Miniakademii budeš mít jasno, co všechno a v jakém sledu je potřeba udělat před tím, než spustíš kampaň. Také se naučíš, co dělat v každé fázi životního cyklu produktu a proč je důležité o produktu přemýšlet komplexně.
Naušíš se, jak přemýšlet nad produktovým marketingem v jeho strategické i taktické rovině. Dozvíš se, jak nastavit procesy tak, aby byl jejich produktový marketing co nejefektivnější. Na praktických ukázkách si osvětlíš termíny jako segmentace, targeting, positioning, životní cyklus produktu, value proposition, nebo messaging a v praktické části si to všechno vyzkoušíš v praxi.
Jak pro začátečníky, tak pokročilé marketéry, a to bez ohledu na zaměření – ať už je to copywriting, tvorba webu, design reklamních vizuálů nebo třeba PPC. Na své si přijdou i produktoví manažeři a brand manažeři, kteří zodpovídají za konkrétní produktové řady.
Ano, záznam webináře bude účastníkům zaslán do 24 hodin.
Spustily jsme vlastní pořad. Dozvíš se v něm všechno, co tě vytáhne vzhůru. Profesně i osobně. Jsou to rozhovory s experty a povídáme si s nimi o marketingu, HR nebo podnikání.
Odebírat Výtah →
Do e-booku jsme shrnuly to, jaké nejčastější holky a kluky najdeš v naší komunitě.
Stáhnout e-book →