Miniakademie Produktového marketingu

online záznam v ceně

Pokročilost:

Petra Saktor, Marketing & Sales mentor

Jak přemýšlet nad kampaní pro určitý produkt? Na Miniakademii získáš návod, co všechno a v jakém sledu je potřeba udělat před tím, než takovou kampaň spustíš a naučíš se, co dělat v každé fázi životního cyklu produktu. 

Prohlédnout si termíny
Petra Saktor (Tošnarová)
Miniakademie Produktového marketingu

Miniakademie už odstartovala, ale pořád můžeš naskočit. Záznamy i prezentace z proběhlých webinářů ti pošleme.

Dostal/a jsi na starosti vymyslet a spustit marketingovou kampaň na nějaký produkt, ale nevíš, kde začít? Díky Miniakademii budeš mít jasno, co všechno a v jakém sledu je potřeba udělat před tím, než spustíš kampaň. Také se naučíš, co dělat v každé fázi životního cyklu produktu a proč je důležité o produktu přemýšlet komplexně.

Co se účastníci dozví?

Naušíš se, jak přemýšlet nad produktovým marketingem v jeho strategické i taktické rovině. Dozvíš se, jak nastavit procesy tak, aby byl jejich produktový marketing co nejefektivnější. Na praktických ukázkách si osvětlíš termíny jako segmentace, targeting, positioning, životní cyklus produktu, value proposition, nebo messaging a v praktické části si to všechno vyzkoušíš v praxi.

Jaká probereme témata

  • 3. 4. 2024: Intro do produktového marketingu a jak začít se strategií
  • 9. 4. 2024: Dokončení produktové strategie, product positioning v praxi
  • 17. 4. 2024: Produkt takticky - komplexní produkt, životní cyklus
  • 24. 4. 2024: Produktová komunikace - naming, value proposition, messaging

Pro koho je Miniakademie vhodná?

Jak pro začátečníky, tak pokročilé marketéry, a to bez ohledu na zaměření – ať už je to copywriting, tvorba webu, design reklamních vizuálů nebo třeba PPC. Na své si přijdou i produktoví manažeři a brand manažeři, kteří zodpovídají za konkrétní produktové řady. 

Bude z webináře záznam?

Ano, záznam webináře bude účastníkům zaslán do 24 hodin.