Digital client acquisition specialist(k)a

Full time/ part time Mindwell Praha

Jsme medtech startup nové generace, který staví most mezi psychiatrií a digitální technologií.

Seniorita:

DSC_0098

Jsme medtech startup nové generace, který staví most mezi psychiatrií a digitální technologií. Naše platforma přináší ověřené terapeutické přístupy (KBT a schéma terapie) lidem, kteří chtějí zvládnout deprese, úzkost nebo jiná psychická trápení – odborně, bezpečně a online.

Za Mindwellem stojí špičkoví experti jako prof. Jan Praško a PhDr. Marie Ocisková, Ph.D., a jsme součástí zdravotnického ekosystému AKESO. Naší misí je stát se lídrem v oblasti digitální zdravotní péče o duševní zdraví v Česku – a později i dál.

🚀 Proč se přidat k nám?

Stavíme high-impact produkt, který zlepšuje životy lidí. Fungujeme jako startup – rychle a s důrazem na výsledek. Jsme propojení s odbornou zdravotnickou špičkou i stabilním zázemím. Nabízíme možnost formovat performance marketing od základů, ovlivnit marketingovou strategii a růst spolu s ní.

🧠 Koho hledáme?

Někoho, kdo si vezme full ownership za výkonnostní marketing a dokáže myslet i exekuovat – nastavovat strategie, delegovat úplné zadání na grafika, spravovat kampaně napříč platformami, psát reklamní texty, vyhodnocovat, optimalizovat, testovat. Ale hlavně, někoho kdo nebude čekat na zadání, ale bude sám přicházet s nápady a pak je realizuje. Bonusem je zkušenost z oblasti zdravotnictví.

🎯 Co bude tvoje mise?

Zajistit, aby se k našemu programu dostali ti správní lidé ve správný moment – a to s co nejnižším CAC. Budeš detailně sledovat cestu klienta – od prvního kliknutí až po konverzi – a optimalizovat každý krok. Nejsme e-shop. Nabízíme změnu. Pomoc. Možnost cítit se líp. A tvojí úlohou bude najít způsob, jak to lidem skrze výkonnostní marketing srozumitelně a citlivě zprostředkovat.

💼 Za co přebereš ownership?

Vymýšlení, ale také realizaci výkonnostních kampaní napříč platformami.

  • Návrh akvizičních strategií podle typu produktu a cílové skupiny.
  • Návrh textů – jak do vizuálu, tak do systému.
  • Správa kampaní v Google Ads, Meta Ads, Sklik (případně i LinkedIn, TikTok…).
  • Plánování kampaní dle fází nákupního rozhodování a potřeb uživatele.
  • Spolupráce na tvorbě kreativy a zadávání podkladů grafikům.

Vyhodnocovaní, optimalizovaní kampaní na základě dat, nikoliv pocitů.

  • Práce s konverzními metrikami (CAC, ROAS, CTR, CVR, bounce rate…).
  • A/B testování.
  • Průběžná optimalizace biddingových strategií, placementů, budgetů.

Nastavovaní a spravovaní analytiky, vytváření reportů, aktualizovaní a prezentovaní výsledky.

  • Správa Google Analytics 4 a Google Tag Manageru.
  • Nastavování eventů a cílů na webech a microsite.
  • Vytváření přehledných dashboardů.
  • Interpretace dat pro tým i vedení – co funguje, co ne a proč.

Testovaní, testovaní a testovaní s cílem vylepšování – kreativy, copy, cílení, strategie.

  • Spolupráce s týmem na tvorbě testovacích scénářů a iterac.
  • Testování různých value proposition a benefitů ve výkonnostních textech.
  • Experimentování s různými typy reklam (formáty, délky, výzvy k akci).
  • Vyhodnocování dopadu změn na konverzní cestu.

Jsme dynamický startup, takže se nevyhneš úzké spolupráci s marketingovým týmem ale ani zapojení se do ostatních projektů, které mají dopad na akvizici klienta. Nicméně, tvým cílem je udělat maximum pro udržitelné CAC a ROAS.

Zní to jako něco pro tebe? Ozvi se – těšíme se na společnou jízdu.

Kde by se ti taky mohlo líbit