Jsme medtech startup nové generace, který staví most mezi psychiatrií a digitální technologií.
Seniorita:
Jsme medtech startup nové generace, který staví most mezi psychiatrií a digitální technologií. Naše platforma přináší ověřené terapeutické přístupy (KBT a schéma terapie) lidem, kteří chtějí zvládnout deprese, úzkost nebo jiná psychická trápení – efektivně, bezpečně a online.
Za Mindwellem stojí špičkoví experti jako prof. Jan Praško a PhDr. Marie Ocisková, Ph.D., a jsme součástí zdravotnického ekosystému AKESO. Naší misí je stát se lídrem v oblasti digitální zdravotní péče o duševní zdraví v Česku – a později i dál.
Stavíme high-impact produkt, který zlepšuje životy lidí. Fungujeme jako startup – rychle, efektivně, s důrazem na výsledek. Jsme propojení s odbornou zdravotnickou špičkou i stabilním zázemím. Nabízíme možnost formovat content marketing od základů, ovlivnit marketingovou strategii a růst spolu s ní.
Někoho, kdo si vezme full ownership za obsahový marketing – od strategie po exekuci. Někoho, kdo umí psát, ale zároveň přemýšlí nad tím proč, pro koho a co to má způsobit. Hledáme parťáka/parťačku, který/á se nebojí přijít s vlastním nápadem, vymyslet koncept, zrealizovat ho a pak si ho i vyhodnotit.
Pomáhat lidem pochopit, že změna je možná – že existují řešení, která dávají smysl, fungují a jsou dostupná. Tvoje obsahová práce bude klíčem k tomu, jak srozumitelně, lidsky a konzistentně vyprávíme, co děláme a proč to dává smysl. Ať už formou blogu, kampaní, videí nebo mailingu – budeš vytvářet obsah, který se lidem dostane pod kůži.
Nejsme e-shop. Pomáháme lidem se cítit líp. A tvojí úlohou bude najít způsob, jak to lidem skrze obsahový marketing srozumitelně a citlivě zprostředkovat.
Budeš vymýšlet, ale také realizovat obsahový marketing napříč kanály.
Tvorba, exekuce a vyhodnocovaní obsahu.
Zlepšení organické i placenée obsahové viditelnosti.
Spolupráce a propojení s týmem i partnerama.
Cílem je dělat obsah, který je vidět. Který má smysl. Který někomu pomůže. Který zůstane v hlavě. A budeš v tom úzce spolupracovat s celým marketingovým týmem. Sice budeš owner contentu ale budeš mít možnost se zapojit i do ostatních projektů, které mají dopad na obsah a brand.
Zní to jako něco pro tebe? Ozvi se – těšíme se na společnou jízdu.