Pokročilost:
Buď tam, kde jsou tvoji zákazníci. WhatsApp už není jen místem, kde můžeš chatovat s přáteli – stal se silným marketingovým nástrojem pro přímou, efektivní a personalizovanou komunikaci.
WhatsApp se stal jedním ze silných marketingových nástrojů. Umožňuje nejen přímou, efektivní a personalizovanou komunikaci, ale také budování komunit a loajální zákaznické základny. Chceš vědět, jak správně vést komunitu na WhatsAppu a jak efektivně využívat kanály pro marketing i zákaznickou péči? Přijď a nauč se, jak z této platformy vytěžit maximum!
Na webináři se podíváme na dvě krátké case study – jak se téhle příležitosti chopila dm drogerie markt a jak pomohl WhatsApp AVONu v době covidu.
✅ Základy WhatsApp Business – Jak nastavit profil, jak využít funkce WhatsApp business jako katalog nebo kanály a příklady z praxe.
✅ Reklama na WhatsApp – Jak propojit WhatsApp s Meta Ads, vytvářet kampaně, které přivádějí zákazníky přímo do chatu, a plnit předem stanovené cíle.
✅ Praktické tipy a best practices – Jak integrovat WhatsApp do širší marketingové strategie a využít ho k podpoře prodeje i zákaznické péče.
Tento webinář je určený pro social media specialist(k)y, community manažery a zákaznickou podporu. A všechny, kteří chtějí své kampaně rozšířit o další kanál: WhatsApp.
Během workshopu si společně nainstalujeme WhatsApp Business. Ideální je mít ho na jiném čísle, než na kterém se používá WA pro osobní účely. Nutné to ale není. Budeme si ukazovat i to, jak ho propojit s Business managerem (Meta Ads), ten není třeba zakládat předem.
Ano. Pošleme ti ho 24 hodin po ukončení webináře.
Spustily jsme vlastní pořad. Dozvíš se v něm všechno, co tě vytáhne vzhůru. Profesně i osobně. Jsou to rozhovory s experty a povídáme si s nimi o marketingu, HR nebo podnikání.
Odebírat Výtah →
Do e-booku jsme shrnuly to, jaké nejčastější holky a kluky najdeš v naší komunitě.
Stáhnout e-book →