Jak naplánovat mediální kampaň?

online záznam v ceně

Pokročilost:

Anežka Kervitcerová, Business Director v Publicis Group

Chceš vědět, jak naplánovat reklamní kampaň? Na webináři si ukážeme, co je to mediální plánování, jak připravit efektivní kampaň, jaký mediální mix zvolit pro komunikaci značky, nebo třeba jaký musíš mít rozpočet, aby dávalo smysl inzerovat v televizi.  

Prohlédnout si termíny
Anežka Kervitzerová
Jak naplánovat mediální kampaň?

Pro koho je webinář vhodný?

Pro všechny, kteří chtějí zjistit více o tom, jak funguje mediální plánování,  v čem spočívá práce v mediální agentuře a kdy jako klient těchto  služeb využít. Vhodné i pro začátečníky. 

Co se na webináři dozvím?

  • Zjistíš, jak média hrají klíčovou roli v marketingu.
  • Pochopíš, jak cílová skupina a konkurence ovlivňují komunikaci.
  • Rozlišíš cíle kampaně - budování značky versus výkonnostní marketing.
  • Probereme různé media typy: Online, TV, Rádio, OOH (Out of home alias venkovní reklama),Print
  • Jak vybrat správnou strategii a jak ji vyhodnotit

Co ti školení dá a/nebo v čem se zlepšíš?

  • Zjistíš,  jak funguje mediální plánování, na co je potřeba se zaměřit a jak sestavit mediální kampaň, aby byla co nejeefektivnější.
  • Zjistíš, co obnáší práce v mediální agentuře a kdy se na ni obrátit jako klient. 

Co si potřebuješ na hodinu připravit?

Připrav si otázky, které spolu můžeme na webináři projít.