Pokročilost:
Úkolem copywritera není napsat hezoučký text, ale přesvědčit čtenáře – nejčastěji o tom, že něco nutně potřebuje. Na webináři zjistíš, co všechno si srovnat v hlavě ještě, než se pustíš do psaní, a jak přistupovat k jednotlivým textům.
Dobrý copywriting není radno podceňovat, umí totiž zahýbat s konverzemi směrem nahoru:
Tyhle výsledky nezískáš, pokud budeš psát pocitově. Copywriting prodává tehdy, když rozumíš jeho principům, znáš svoje publikum a umíš najít průsečík mezi tím, co potřebuješ říct a oni slyšet. A přesně to si společně ukážeme.
Pro všechny, kdo chtějí umět napsat text, který zaujme, ladí s tone-of-voice značky a dokáže přimět čtenáře k akci. Pro copywritery na startovní čáře, juniorní markeťáky všeho druhu, content specialist(k)y nebo ty, co rozjíždějí svůj vlastní projekt.
Otevřenou hlavu, něco na psaní a kafe, čaj nebo něco ostřejšího. Ať máš kam zapisovat a čím zapíjet všechny ty skvělý nápady, co tě během různých cvičení napadnou.
Ano. Pošleme ti ho 24 hodin po ukončení webináře.
Spustily jsme vlastní pořad. Dozvíš se v něm všechno, co tě vytáhne vzhůru. Profesně i osobně. Jsou to rozhovory s experty a povídáme si s nimi o marketingu, HR nebo podnikání.
Odebírat Výtah →
Do e-booku jsme shrnuly to, jaké nejčastější holky a kluky najdeš v naší komunitě.
Stáhnout e-book →