Copywriting pro začátečníky – jak přeměnit čtenáře v zákazníky

online záznam v ceně

Pokročilost:

Lucie ČadkováContent Specialistka

Úkolem copywritera není napsat hezoučký text, ale přesvědčit čtenáře – nejčastěji o tom, že něco nutně potřebuje. Na webináři zjistíš, co všechno si srovnat v hlavě ještě, než se pustíš do psaní, a jak přistupovat k jednotlivým textům.

Prohlédnout si termíny
Lucie Čadková
Copywriting pro začátečníky – jak přeměnit čtenáře v zákazníky

Dobrý copywriting není radno podceňovat, umí totiž zahýbat s konverzemi směrem nahoru:

Tyhle výsledky nezískáš, pokud budeš psát pocitově. Copywriting prodává tehdy, když rozumíš jeho principům, znáš svoje publikum a umíš najít průsečík mezi tím, co potřebuješ říct a oni slyšet. A přesně to si společně ukážeme.

Co se na webináři dozvím?

  • Co je to copywriting a jak nad ním přemýšlet.
  • Co si zjistit / připravit ještě před tím, než se pustíš do psaní.
  • Na co nezapomenout při psaní newsletterů, článků na blog, postů na sítě a dalších marketingových textů.
  • Jak psát v tonalitě značky. 
  • Jak psát texty, které dokážou čtenáře přesvědčit.
  • Tipy, kde se vzdělávat, k čemu (ne)využívat AI a co dělat, když nemáš svůj den.

Pro koho je webinář vhodný?

Pro všechny, kdo chtějí umět napsat text, který zaujme, ladí s tone-of-voice značky a dokáže přimět čtenáře k akci. Pro copywritery na startovní čáře, juniorní markeťáky všeho druhu, content specialist(k)y nebo ty, co rozjíždějí svůj vlastní projekt.

Co si na hodinu připravit?

Otevřenou hlavu, něco na psaní a kafe, čaj nebo něco ostřejšího. Ať máš kam zapisovat a čím zapíjet všechny ty skvělý nápady, co tě během různých cvičení napadnou.

Bude z webináře záznam? 

Ano. Pošleme ti ho 24 hodin po ukončení webináře.