Jedeme do Brna! A tentokrát vytáhneme na podium expert(k)y z brněnské komunity. Přijď za námi do Impact Hubu v Brně.
1 den
6 řečníků
4 hodiny
180 marketérů
Minikonference v Brně
Vstup zahrnuje:
Termín
17:00
21:00
Markéta patří mezi největší specialisty na PPC kampaně v Česku a neustále bojuje za jejich efektivitu. Ve Webnode se starala o kampaně ve 25 jazycích, v Googlu měla pod palcem exportní klienty. Spoluzaložila marketingovou agenturu uLab, kde pomáhají firmám s marketingem na zahraniční trhy.
Tomáš Pohl je majitelem a zakladatelem kreativní agentury Justmighty. Tomáš je bývalým designérem a jeho agentura o 25 lidech má za sebou kampaně pro značky jako je Škoda Auto, Kofola, Notino, Nutrend, Gabriella Salvete a mnoho dalších. Pečují o firmy a jejich značky už více než 10 let a zaměřují se zejména na tvorbu strategií, branding, web, kampaně a obsahový i výkonnostní marketing. Tomáš je také autorem a moderátorem marketingového podcastu 69 dní po splatnosti.
Adam Zbiejczuk se pohybuje na sociálních sítích profesionálně už 20 let. Získával zkušenosti v mBank, H1.cz i jako freelancer pracující pro BMW Česká republika, CETIN, Albatros média. Je spolumajitelem agentury influencer.cz, ale raději má LinkedIn než TikTok influencery.
Jana stojí v čele městské destinační agentury TIC BRNO a už od roku 2015 udává směr tomu, jak se Brno prezentuje světu. Dříve působila v Janáčkově opeře, kde vedla marketing, i na JAMU, kde vyučovala. Pod její taktovkou vznikly projekty jako průvodce TO JE BRNO, gastromapa Gourmet Brno, otevření podzemních vodojemů na Žlutém kopci, festival Pop Messe nebo Brněnské Vánoce, které v roce 2024 přinesly městu prestižní titul European Capital of Christmas. Její přístup k propagaci města je jasný – žádné lakování na růžovo, ale autentické Brno, které si získává ty správné návštěvníky.
Tomáš je jedním ze spoluzakladatelů multidisciplinárního kreativního studia Steezy.Studio, které pomáhá nejen českým, ale i mezinárodním klientům s brandingem a vizuální komunikací, jak v online tak offline prostoru. Steezy.Studio během svých 6 let na trhu vytvořilo branding, web design nebo videokampaně pro značky Škoda, SAP, Vans nebo Footshop.
Jakub je jedním ze spoluzakladatelů multidisciplinárního kreativního studia Steezy.Studio, které pomáhá nejen českým, ale i mezinárodním klientům s brandingem a vizuální komunikací, jak v online tak offline prostoru. Steezy.Studio během svých 6 let na trhu vytvořilo branding, web design nebo videokampaně pro značky Škoda, SAP, Vans nebo Footshop.
Generace Z hledá odpovědi na TikToku, Google už dávno není jedinou bránou k informacím a na scénu vstupují nástroje jako ChatGPT. Vyhledávání se mění rychleji než kdy dřív – a s ním i naše chování, očekávání i strategie, jak být vidět.
LinkedIn je v růstové fázi, ale co od něj můžeme čekat? Jak si s ním poradit jako freelancer, proč ve velkých firmách vznikají interní “ambasadorské” programy a jak se nedostat na nástěnku “LinkedIn Lunatics”.
Marketing a obchod. Dva týmy, dva světy… a dost často taky dvě ega. Jeden chce být víc vidět, druhý víc uzavřených zakázek. Marketing tvoří kampaně, obchod volá klientům – a někde mezi tím se ztrácí peníze, energie a zákazníci. Jenže svět se změnil. Dnes už nejde mít marketing bez obchodu a obchod bez marketingu. Tajemství úspěchu je naučit tyhle dva světy mluvit stejným jazykem.
Jak správně navnímat klienta a jeho zadání? Jak přijít s kreativou, která bude odpovídat požadavkům klienta a zároveň cílové skupiny? A jak se u toho jako kreativec pobavit? Steezy.Studio má na to vlastní recept a nechá tě nakouknout pod pokličku.
Brno se v posledních letech mění v lovebrand – a není to náhoda. Místo nudných sloganů sází na autentický příběh města a jeho energii. Jak se dělá branding města, které nestaví na univerzálních frázích, ale oslovuje lidi, kteří si k němu najdou opravdový vztah? Case study spolupráce TIC BRNO a festivalu Pop Messe ukáže, jak vznikla BRNO zóna a BRNO stage – místa, kde se hudební zážitek potkává s identitou města. Proč je festival ideálním hřištěm pro city branding, co všechno se dá proměnit v nástroj destinačního marketingu a jak Brno dokázalo z festivalové chill-out zóny udělat součást své značky.
Impact Hub Brno
Cyrilská 7, 602 00 Brno-střed-Trnitá