Poslední třída Akademie digitálního marketingu startuje tuto neděli!

dny

:

hodin

:

minut

:

sek.

bg

Minikonference #HolkyzMarketingu Brno

Jedeme do Brna! A tentokrát vytáhneme na podium expert(k)y z brněnské komunity. Přijď za námi do Impact Hubu v Brně.

14.10.2025 od 17:00
790 Kč s DPH
652 Kč bez DPH
Vstupenky

1 den

6 řečníků

4 hodiny

180 marketérů

Minikonference v Brně

partner

14.10.

Vstup zahrnuje:

  • Vstup na Minikonferenci
  • Řízený networking
  • Něco na zub

Termín

17:00

21:00

790 Kč

Včetně DPH

Vstupenky

Program .

Odpoledne
17:00
Registrace
17:30
Ahoj od #HzM
17:45
Markéta Kabátová
Jak se vyvíjí vyhledávání

Generace Z hledá odpovědi na TikToku, Google už dávno není jedinou bránou k informacím a na scénu vstupují nástroje jako ChatGPT. Vyhledávání se mění rychleji než kdy dřív – a s ním i naše chování, očekávání i strategie, jak být vidět.

18:15
Adam Zbiejczuk
LinkedIn – poslední “sociální” síť?

LinkedIn je v růstové fázi, ale co od něj můžeme čekat? Jak si s ním poradit jako freelancer, proč ve velkých firmách vznikají interní “ambasadorské” programy a jak se nedostat na nástěnku “LinkedIn Lunatics”.

18:45
Coffee break + networking
19:30
Tomáš Pohl
Marketing vs. Obchod: Proč tohle soupeření zabíjí váš byznys

Marketing a obchod. Dva týmy, dva světy… a dost často taky dvě ega. Jeden chce být víc vidět, druhý víc uzavřených zakázek. Marketing tvoří kampaně, obchod volá klientům – a někde mezi tím se ztrácí peníze, energie a zákazníci. Jenže svět se změnil. Dnes už nejde mít marketing bez obchodu a obchod bez marketingu. Tajemství úspěchu je naučit tyhle dva světy mluvit stejným jazykem.

 

20:00
Steezy.Studio
Kreativa, která rezonuje

Jak správně navnímat klienta a jeho zadání? Jak přijít s kreativou, která bude odpovídat požadavkům klienta a zároveň cílové skupiny? A jak se u toho jako kreativec pobavit? Steezy.Studio má na to vlastní recept a nechá tě nakouknout pod pokličku.

 

20:30
Jana Janulíková
Brno jako brand

Brno se v posledních letech mění v lovebrand – a není to náhoda. Místo nudných sloganů sází na autentický příběh města a jeho energii. Jak se dělá branding města, které nestaví na univerzálních frázích, ale oslovuje lidi, kteří si k němu najdou opravdový vztah? Case study spolupráce TIC BRNO a festivalu Pop Messe ukáže, jak vznikla BRNO zónaBRNO stage – místa, kde se hudební zážitek potkává s identitou města. Proč je festival ideálním hřištěm pro city branding, co všechno se dá proměnit v nástroj destinačního marketingu a jak Brno dokázalo z festivalové chill-out zóny udělat součást své značky.

Partneři

Potkáme se v Brně

Impact Hub Brno

Cyrilská 7, 602 00 Brno-střed-Trnitá