Pokročilost:
Chceš vědět, co dělá značky úspěšnými? V Miniakademii se dozvíš o úspěšných strategiích, které přinesly firmám miliardy, ale i o chybách, které je stály existenci. Naučíš se, jak identifikovat ideálního zákazníka a pochopit jeho největší obavy a potřeby.
Krok za krokem ti ukážeme, jak efektivně propagovat značku, včetně tvorby silné message, brand symbolů a kreativní komunikace. Taky se zaměříme na měření úspěchu značky a prezentaci výsledků.
Marketér/ka medior, pracující na straně klienta
V úvodní části se budeme věnovat úspěšným značkám, abychom si zmapovali, na čem postavily svůj úspěch. Povíme si, proč v dnešním světě může každá značka uspět a jaké aspekty zvyšují nebo naopak snižují šanci na úspěch. Následně si posvítíme na ideálního zákazníka. Povíme si, jak takového zákazníka identifikovat a co o něm přesně potřebujeme vědět. Vše si vyzkoušíme na praktických úkolech, díky kterým si natrénujeme celý postup na cestě k poznání vašeho ideálního zákazníka.
Na konkrétních příkladech si ukážeme, jak pracovat se značkou a jakým způsobem se jasná vize propisuje do všeho, co firma dělá. Na příkladech si ukážeme, co vlastně značky prodávají. Zaměříme se na postup, jak dojít k té správné vizi a jak se dostatečně odlišit od konkurence. V rámci praktických cvičení si ukážeme, jak by taková tvorba jasného směru měla vypadat. Dostaneš do rukou postupy a nástroje, které tě k jasné vizi dovedou.
Jak vypadá dnešní svět a v čem se tolik liší od světa před deseti lety? Proč je pozornost tak důležitá? Co nefunguje, ale firmy stále dělají? Co funguje a značky by měly začít dělat? Jakou roli v komunikaci hraje všimnutelnost, rozpoznatelnost a zapamatovatelnost? Řeč přijde také na to, jak si to všechno změřit a vyhodnotit. Na praktických příkladech si ukážeme, co vaše firma vlastně prodává a jaké budoucí kroky by značce mohly pomoct.
Review a společná diskuse.
Spustily jsme vlastní pořad. Dozvíš se v něm všechno, co tě vytáhne vzhůru. Profesně i osobně. Jsou to rozhovory s experty a povídáme si s nimi o marketingu, HR nebo podnikání.
Odebírat Výtah →
Do e-booku jsme shrnuly to, jaké nejčastější holky a kluky najdeš v naší komunitě.
Stáhnout e-book →