Miniakademie: Postav brandovou strategii krok po kroku

Pokročilost:

Jan Kočenda, Marketing & Brand advisor

Chceš vědět, co dělá značky úspěšnými? V Miniakademii se dozvíš o úspěšných strategiích, které přinesly firmám miliardy, ale i o chybách, které je stály existenci. Naučíš se, jak identifikovat ideálního zákazníka a pochopit jeho největší obavy a potřeby. 

Brzy vypíšeme nové termíny.

DSCF3189

Krok za krokem ti ukážeme, jak efektivně propagovat značku, včetně tvorby silné message, brand symbolů a kreativní komunikace. Taky se zaměříme na měření úspěchu značky a prezentaci výsledků.

  • 1. Webinář: 18:00-20:00, Úvod do budování značek & Ideální zákazník
  • 2. Webinář: 18:00-20:00, Firemní vize & Konkurence
  •  3. Webinář: 18:00-20:00, Komunikace & Měření výsledků 
  • 4. Webinář: 18:00-20:00, Q&A & Diskuse

Pro koho je Miniakademie vhodná?

Marketér/ka medior, pracující na straně klienta

  1. Webinář: Úvod do budování značek & Ideální zákazník

V úvodní části se budeme věnovat úspěšným značkám, abychom si zmapovali, na čem postavily svůj úspěch. Povíme si, proč v dnešním světě může každá značka uspět a jaké aspekty zvyšují nebo naopak snižují šanci na úspěch. Následně si posvítíme na ideálního zákazníka. Povíme si, jak takového zákazníka identifikovat a co o něm přesně potřebujeme vědět. Vše si vyzkoušíme na praktických úkolech, díky kterým si natrénujeme celý postup na cestě k poznání vašeho ideálního zákazníka.

  1. Webinář: Firemní vize & Konkurence

Na konkrétních příkladech si ukážeme, jak pracovat se značkou a jakým způsobem se jasná vize propisuje do všeho, co firma dělá. Na příkladech si ukážeme, co vlastně značky prodávají. Zaměříme se na postup, jak dojít k té správné vizi a jak se dostatečně odlišit od konkurence. V rámci praktických cvičení si ukážeme, jak by taková tvorba jasného směru měla vypadat. Dostaneš do rukou postupy a nástroje, které tě k jasné vizi dovedou.

  1. Webinář: Komunikace & Měření výsledků

Jak vypadá dnešní svět a v čem se tolik liší od světa před deseti lety? Proč je pozornost tak důležitá? Co nefunguje, ale firmy stále dělají? Co funguje a značky by měly začít dělat? Jakou roli v komunikaci hraje všimnutelnost, rozpoznatelnost a zapamatovatelnost? Řeč přijde také na to, jak si to všechno změřit a vyhodnotit. Na praktických příkladech si ukážeme, co vaše firma vlastně prodává a jaké budoucí kroky by značce mohly pomoct.

  1. Webinář: Q&A & Diskuse

Review a společná diskuse.

Co ti Miniakademie dá nebo v čem se zlepšíš?

  • Pochopíš, co je a co není značka a jak ji srozumitelně vysvětlit do firmy
  • Zjistíš, jaké hlavní výhody z budování značky plynou
  • Naučíš se, jak identifikovat ideálního zákazníka tvé značky
  • Naučíš se, jak si stanovit jasnou firemní vizi a propsat ji do všeho, co firma dělá
  • Naučíš se tvořit komunikaci, která není mimo a tvoji značku skutečně rozvíjí

Co si potřebuješ na hodinu připravit? 

  • Vytvořit si účet v Miro
  • Vytvořit si účet v ChatGPT