Miniakademie: Jak na PPC reklamu a webovou analytiku

Pokročilost:

Tereza ValentováOnline Marketing Manager , Aneta HoláSeniorní webová analytička

Školení, které tě naučí efektivně spravovat PPC reklamy a neztratit se v Google Analytics 4.

Prohlédnout si termíny
DSC_0098
Miniakademie: Jak na PPC reklamu a webovou analytiku

Ukážeme ti, jak nastavit PPC kampaně, jak správně přemýšlet o jejich efektivitě a jak je vyhodnocovat. Kromě toho se na tomhle online kurzu  ponoříš do světa Google Analytics 4. Ukážeme si principy, na kterých Google Analytics 4 fungují, ale i jak tento nástroj správně používat a nasadit na svůj web.

Do 1. 6. se na kurz můžeš registrovat přes Úřad práce tady a čerpat tak finanční příspěvek. Podrobnější informace, jak se na kurz přihlásit, najdeš i v našem článku na Notesu.

Rozpis pravidelných lekcí:

  • Úterky 16:00–18:00 hodin (termíny: 1. 7., 8. 7., 15. 7., 22. 7.)
  • Čtvrtky 16:00–18:00 hodin (termíny: 3. 7., 10. 7., 17. 7., 24. 7.)

Co se na tomto kurzu naučíš?

Z oblasti PPC:

  • Co všechno jsou PPC a pro koho dávají PPC reklamy smysl.
  • Jak nastavit PPC reklamu na Google Ads / Skliku – naklikáš si první základní kampaň. Podíváme se na Google Ads Editor. Řekneme si, co v kampaních sledovat a jak si je poskládat.
  • Na co se zeptat klienta před spuštěním reklamy a co všechno si před spuštěním PPC reklamy zjistit.
  • Základní fungování reklamy na Meta Ads. Jak na Facebook reklamu? Kdy dává smysl? Shrneme si i celkový pohled na PPC reklamu a její možnosti.
  • Jak zlepšit výkon kampaní.
  • Jak nasadit základní měření na Google Analytics a co tam všechno sledovat.
  • Základy vyhodnocování reklamy.

Z oblasti webové analytiky:

  • Úvod do Google Analytics:
    • Co jsou GA4
    • Metodika GA4
    • Mám web/e-shop, co mám dělat? Jak přidám na web měřící skript? Co zvládnu udělat a co nechat na agentuře?
  • Orientace v GA4 konzoli:
    • Základní nastavení (cíle/filtry/události)
    • Sekundární dimenze
    • Vysvětlení dimenzí a metriky
    • Filtrování dat
  •  Nejpoužívanější reporty v GA4:
    • Jak propojit Google Ads a GA4? Jak na importy konverzí? Na co se soustředit v rámci reportingu? 
    • Ukážeme si příklady vyhodnocování PPC reklam v GA4
    • Základ práce s daty pro PPC specialisty
    • Jak vyhodnocovat marketing v GA4
    • Ekvivalenty reportů „zdroj/médium“
    • „Všechny stránky“ apod. z UA v GA4
  •  Vytváření vlastních reportů v GA4:
    • další reporty v GA4
    • jak si vytvořit vlastní pohled na data

Pro koho je kurz vhodný?

Pro všechny, co si chtějí naklikat svou první PPC kampaň v Google Ads nebo na Skliku. Pro ty, co se chtějí naučit přemýšlet nad PPC reklamou, naučit se používat nástroj GA4 a pochopit základy webové analytiky.

Bude z kurzu záznam?

Ano, záznam z každé lekce budeš mít k dispozici do 24 hodin.