Marketingový výzkum: Zjisti, co tví zákazníci opravdu chtějí.

Pokročilost:

Olga SládkováVýzkumník potřeb cílových skupin

Víte, nebo jen odhadujete? Projdeme si základy výzkumu – od toho, jak stanovit cíle a vytěžit stávající zdroje dat, až po kvantitu a kvalitu. Tak, aby už vám žádný „expert” nemohl věšet bulíky na nos.

Prohlédnout si termíny
Olga Sládková
Marketingový výzkum: Zjisti, co tví zákazníci opravdu chtějí.

Když chcete chytit tygra, musíte vědět, jak vypadá, kudy chodí a co ho přiláká. A s cílovkami je to stejné. Pokud nevíte, o koho se jedná a co potřebuje, je mnohem náročnější ho zaujmout. A na to je nejlepší udělat výzkum. Ukážu ti, jak na něj.

Co se na Školení dozvím?

  • Co je to výzkum a co se stane, když se nedělá.
  • Jak stanovit cíle a hypotézy.
  • Jak vytěžit data dostupná „zdarma“.
  • Jak používat dotazníky. 
  • Jak a s kým mluvit. 
  • Jak výzkum outsourcovat a nenechat se u toho obalamutit.
  • Naučím vás, jak zjistit o své cílovce co nejvíce. I to, co chtít po dodavatelích, pokud  tuto práci zadáváte externě. 

Pro koho je Školení vhodné?

Tohle školení je vhodné pro všechny, kteří chtějí dělat věci lépe a pro které je důležité to, jak jejich práce působí na cílovku. Inspiraci pro své pracovní a rozhodovací procesy tady najdou všichni, kteří řeší marketingové a business strategie – a to jak na straně dodavatele, tak na straně klienta. 

Co si na hodinu připravit?

Před hodinou se zamyslete nad tím, co by se vám hodilo vědět nebo u čeho potřebujete ověřit, jestli je to skutečně pravda. Může to být persona, průchod webem, vizuály kampaně nebo návrh komunikační strategie. 

V průběhu workshopu budeme pracovat s dotazníkem v nástroji Google forms. Link na základní draft si, prosím, ještě před workshopem zkopírujte k sobě na disk –  abyste pak mohli už jen přidávat vlastní otázky.

Bude z webináře záznam?

Ano, záznam z webináře ti pošleme do 24 hodin.