Pokročilost:
Víte, nebo jen odhadujete? Projdeme si základy výzkumu – od toho, jak stanovit cíle a vytěžit stávající zdroje dat, až po kvantitu a kvalitu. Tak, aby už vám žádný „expert” nemohl věšet bulíky na nos.
Když chcete chytit tygra, musíte vědět, jak vypadá, kudy chodí a co ho přiláká. A s cílovkami je to stejné. Pokud nevíte, o koho se jedná a co potřebuje, je mnohem náročnější ho zaujmout. A na to je nejlepší udělat výzkum. Ukážu ti, jak na něj.
Tohle školení je vhodné pro všechny, kteří chtějí dělat věci lépe a pro které je důležité to, jak jejich práce působí na cílovku. Inspiraci pro své pracovní a rozhodovací procesy tady najdou všichni, kteří řeší marketingové a business strategie – a to jak na straně dodavatele, tak na straně klienta.
Před hodinou se zamyslete nad tím, co by se vám hodilo vědět nebo u čeho potřebujete ověřit, jestli je to skutečně pravda. Může to být persona, průchod webem, vizuály kampaně nebo návrh komunikační strategie.
V průběhu workshopu budeme pracovat s dotazníkem v nástroji Google forms. Link na základní draft si, prosím, ještě před workshopem zkopírujte k sobě na disk – abyste pak mohli už jen přidávat vlastní otázky.
Ano, záznam z webináře ti pošleme do 24 hodin.