Chceš vědět, co všechno musí umět manažer/ka marketingu? Cítíš, že je na čase udělat další krok v kariéře, ale chybí ti strategické znalosti? My ti pomůžeme – zaměříme se na praktické využití základů, které na této pozici potřebuješ. Součástí budou i lekce na rozvoj soft skills, díky kterým zvládneš sebevědomě vést tým a prosadit své nápady. Odcházet budeš s praktickými radami a nástroji, které můžeš rovnou využít ve své práci.
14 793 Kč 17 900 Kč s DPH
Získáš komplexní znalosti v oblasti marketingového výzkumu, integrované komunikace, customer-centric přístupu, marketingové strategie a dalších klíčových témat. Vylepšíš své soft skills, díky nimž povedeš tým s jistotou. Potkáš se s dalšími lidmi, kteří řeší podobné problémy a získáš relevantní kontakty. Navíc máš na 6 měsíců přístup k záznamům, takže se k lekcím můžeš kdykoli vrátit.
Nemáš jistotu, zda se vaše firemní marketingová rozhodnutí opírají o relevantní data? Hledáš praktické tipy a nástroje pro efektivní výzkum? Společně se zaměříme na to, jak provést marketingový výzkum tak, aby byl efektivní a účinný.
Jaké jsou trendy a možnosti využití AI v oblasti marketingu a jak se na ně připravit? Společně prozkoumáme vývoj a budoucnost AI v oblasti marketingu a ukážeme si, jak ti AI může pomoci zvýšit efektivitu v práci.
Firma, která je orientovaná na zákazníka, je ta, která vydělává dlouhodobě.Co to znamená být customer-centric a proč o tento přístup usilovat? Jak zjistit hodnotu zákazníka,a jak s ní dále pracovat? Jaké jsou nejčastější bariéry, které mohou stát v cestě za pochopením klienta?
Strategie bez taktiky je nejpomalejší cesta k vítězství, taktika bez strategie je jen hluk před porážkou. Společně se podíváme na to, co to marketingová strategie je a jak na ni.
Nauč se pracovat se získanými daty. Ať už jde o zákaznická data, která ti pomůžou ve strategii nebo reporty od agentury. Po Akademii budeš umět se svými daty pracovat lépe a efektivněji.
Positioning je, kde tě zákazník vidí v porovnání s ostatními. Jak si tě zákazník pamatuje a co mu přichází na mysl, když potřebuje daný produkt nebo službu. Řekneme si, jak si positioning správně nastavit.
Úspěch každé dobré kampaně tkví v dobrém briefu. Jaké informace v briefu nesmí chybět? A jak se ujistit, že se vzájmeně pochopíte? Nauč se zadávat kampaně, které budou efektivně mířit na cíl.
Správně nastavená integrovaná marketingová komunikace pomáhá vytvořit jednotný a konzistentní obraz tvé značky v očích zákazníků a posiluje její pozici na trhu. Projdeme si, jak propojit všechny kanály a způsoby komunikace, abys mohl/a vytvořit konzistentní a účinnou kampaň.
Práce marketingových manažerů není jen o marketingu, ale i o vedení týmu, zvládání nervozity a stresových situací nebo pokročilých prezentačních dovednostech. V Akademii najdeš několik přednášek, které posunou i tvé soft skills.
Termíny Akademie pro marketingové manažerky
Prohlédni si vzorový sylabus.
Termín
9. října
18. prosince
Akademie je přesně pro tebe, pokud: