Výkonnostní Akademie

Dvouměsíční kurz výkonnostního marketingu. Nauč se plánovat, řídit a vyhodnocovat online kampaně.

PPC reklama, newslettery, ale i webová analytika. Jsi marketér s praxí a hledáš místo, kde se seznámíš s nástroji výkonnostního marketingu a rovnou si je vyzkoušíš v praxi? Právě pro tebe je Výkonnostní Akademie.

Přihlásit se

15 620 Kč bez DPH 18 900 Kč včetně DPH

8 týdnů studia, 2x týdně online workshopy od lektorů z praxe

Ve Výkonnostní Akademii dostaneš dostatečné znalosti k tomu, abys mohl/a začít pracovat jako juniorní PPC specialista. Propojíme tě s experty z oboru a zároveň poznáš 30 budoucích marketérů – tvých spolužáků. Společně budete během workshopů a u kulatých stolů sdílet, co doopravdy funguje v praxi digitálního marketéra, jaký je rozdíl mezi freelance a prací pro agenturu, nebo kde se vzdělávat dále.

Práce na strategii

Studium online

Certifikát pro absolventy

Interaktivní workshopy zaměřené na praxi

Offline networking

Přístup do Alumni skupiny

Termíny Výkonnostní Akademie

Jaro

  • Lekce dvakrát týdně: úterý 18:00–20:00 a soboty 9:30–12:00
  • Maximálně 70 studentů, holek i kluků, ve třídě

Termín

18. únor

23. duben

18 900 Kč

Včetně DPH

Přihlásit se

Kterými tématy tě Akademie provede?

Strategie

Co je a k čemu potřebuješ mediální taktiku, co je to media mix, jak vypadá mediaplán a jak vyhodnocovat celkovou úspěšnost.

Webová analytika

Google Analytics 4, používání rozhraní, základní metriky ke sledování a nastavení na vlastním webu.

PPC kampaně

Naučíš se, jak nastavit a optimalizovat PPC kampaně na nejpoužívanějších  platformách.

Rozpočet

S jakým rozpočtem dává smysl v rámci online kampaní na jednotlivých kanálech fungovat? S minimálním rozpočtem dokážete se správně stanoveným cílem plnit KPI. Na reálných klientech si řekneme, kdy dává smysl rozpočty tlumit a kdy naopak přidávat.

SEO

Základy SEO, důležitost či propojenost s online marketingem, i s praktickými ukázkami.

Programatická reklama

Zjistíš, co je RTB (Real Time Bidding) a jak ho využívat k budování brandu a akvizici nových uživatelů webu. Náročné téma vysvětlené jednoduše a prakticky od experta v oboru.

Reporty

Jak udělat report, který je čitelný? Jak ho číst a jak interpretovat data, která přečtu? Co do reportu patří a co tam naopak nepatří?

E-commerce

Zjistíš, co jsou zbožové srovnávače, jak se liší a v čem je využívat. Který si vybrat? A co je XML feed? Vše si projdeme krok po kroku.

Akademie je přesně pro tebe, pokud:

  1. Už znáš základy marketingu, ale chceš se specializovat v online marketingu.
  2. Jsi marketingový specialista, který ještě neumí klikat kampaně.
  3. Jako marketingový manager chceš získat představu, jak výkonnostní reklama funguje a umět ji správně zadat.
  4. Chceš pracovat jako PPC specialista.

Co říkají o Akademii naše studentky?

Nejčastější otázky