Nauč se plánovat, řídit a vyhodnocovat online kampaně. PPC reklama, newslettery, ale i webová analytika. Za dva měsíce tě naučíme všechno, co potřebuje umět PPC specialist(k)a.
15 620 Kč bez DPH 18 900 Kč včetně DPH
Ve Výkonnostní Akademii dostaneš dostatečné znalosti k tomu, abys mohl/a začít pracovat jako juniorní PPC specialista. Propojíme tě s experty z oboru a zároveň poznáš 30 budoucích marketérů – tvých spolužáků. Společně budete během workshopů a u kulatých stolů sdílet, co doopravdy funguje v praxi digitálního marketéra, jaký je rozdíl mezi freelance a prací pro agenturu, nebo kde se vzdělávat dále.
Termíny Výkonnostní Akademie
Termín
23. září
3. prosince
Co je a k čemu potřebuješ mediální taktiku, co je to media mix, jak vypadá mediaplán a jak vyhodnocovat celkovou úspěšnost.
Google Analytics 4, používání rozhraní, základní metriky ke sledování a nastavení na vlastním webu.
Naučíš se, jak nastavit a optimalizovat PPC kampaně na nejpoužívanějších platformách.
S jakým rozpočtem dává smysl v rámci online kampaní na jednotlivých kanálech fungovat? S minimálním rozpočtem dokážete se správně stanoveným cílem plnit KPI. Na reálných klientech si řekneme, kdy dává smysl rozpočty tlumit a kdy naopak přidávat.
Základy SEO, důležitost či propojenost s online marketingem, i s praktickými ukázkami.
Zjistíš, co je RTB (Real Time Bidding) a jak ho využívat k budování brandu a akvizici nových uživatelů webu. Náročné téma vysvětlené jednoduše a prakticky od experta v oboru.
Jak udělat report, který je čitelný? Jak ho číst a jak interpretovat data, která přečtu? Co do reportu patří a co tam naopak nepatří?
Zjistíš, co jsou zbožové srovnávače, jak se liší a v čem je využívat. Který si vybrat? A co je XML feed? Vše si projdeme krok po kroku.
Akademie je přesně pro tebe, pokud: