Výkonnostní Akademie

Dvouměsíční studium pro marketéry, kteří chtějí umět řídit a vyhodnocovat online kampaně.

PPC reklama, newslettery, ale i webová analytika. Jsi marketér s praxí a hledáš místo, kde se seznámíš s nástroji výkonnostního marketingu a rovnou si je vyzkoušíš v praxi? Právě pro tebe je Výkonnostní Akademie.

Přihlásit se

15 620 Kč bez DPH 18 900 Kč včetně DPH

8 týdnů studia, 2x týdně workshopy od lektorů z praxe

Ve Výkonnostní Akademii dostaneš dostatečné znalosti k tomu, abys mohl/a začít pracovat jako juniorní PPC specialista. Propojíme tě s experty z oboru a zároveň poznáš 30 budoucích marketérů – tvých spolužáků. Společně budete během workshopů a u kulatých stolů sdílet, co doopravdy funguje v praxi digitálního marketéra, jaký je rozdíl mezi freelance a prací pro agenturu, nebo kde se vzdělávat dále.

60+ spokojených absolventů

Studium online

Certifikát pro absolventy

Interaktivní workshopy zaměřené na praxi

Offline networking

Přístup do Alumni skupiny

Termíny Výkonnostní Akademie

Jaro

  • Lekce dvakrát týdně: úterý a soboty
  • Maximálně 70 studentů, holek i kluků, ve třídě

Termín

18. únor

22. duben

18 900 Kč

Včetně DPH

Přihlásit se

Kterými tématy tě Akademie provede?

Strategie

Co je a k čemu potřebuješ mediální taktiku, co je to media mix, jak vypadá mediaplán a jak vyhodnocovat celkovou úspěšnost.

Webová analytika

Google Analytics 4, používání rozhraní, základní metriky ke sledování a nastavení na vlastním webu.

PPC kampaně

Naučíš se, jak nastavit a optimalizovat PPC kampaně na nejpoužívanějších  platformách.

Rozpočet

S jakým rozpočtem dává smysl v rámci online kampaní na jednotlivých kanálech fungovat? S minimálním rozpočtem dokážete se správně stanoveným cílem plnit KPI. Na reálných klientech si řekneme, kdy dává smysl rozpočty tlumit a kdy naopak přidávat.

SEO

Základy SEO, důležitost či propojenost s online marketingem, i s praktickými ukázkami.

Programatická reklama

Zjistíš, co je RTB (Real Time Bidding) a jak ho využívat k budování brandu a akvizici nových uživatelů webu. Náročné téma vysvětlené jednoduše a prakticky od experta v oboru.

Reporty

Jak udělat report, který je čitelný? Jak ho číst a jak interpretovat data, která přečtu? Co do reportu patří a co tam naopak nepatří?

E-commerce

Zjistíš, co jsou zbožové srovnávače, jak se liší a v čem je využívat. Který si vybrat? A co je XML feed? Vše si projdeme krok po kroku.

Akademie je přesně pro tebe, pokud:

  1. Už znáš základy marketingu, ale chceš se specializovat v online marketingu.
  2. Jsi marketingový specialista, který ještě neumí klikat kampaně.
  3. Jako marketingový manager chceš získat představu, jak výkonnostní reklama funguje a umět ji správně zadat.
  4. Chceš pracovat jako PPC specialista.

Nejčastější otázky