Pokročilost:
Sociální sítě rozhodně nejsou jen výkonnostní nástroj na reklamu. Jsou dalším prostředím, ve kterém jsou uživatelé zvyklí žít a fungovat. Značky, které se na toto adaptovaly, mají nejen vyšší počty sledujících, ale hlavně věrnější zákazníky a vyšší profit.
Sociální sítě rozhodně nejsou jen výkonnostní nástroj na reklamu. Jsou dalším prostředím, ve kterém jsou uživatelé zvyklí žít a fungovat. Značky, které se na toto adaptovaly, mají nejen vyšší počty sledujících, ale hlavně věrnější zákazníky a vyšší profit. Ukážu ti, jaké změny tyhle značky udělaly a jak to můžeš aplikovat u sebe.
Pro ty, kteří už se sítěmi chvíli pracují a rádi by se posunuli v práci s nimi na další úroveň. Pro ty, kteří hledají inspiraci, jak okořenit obsah na sítích.
Nicole pracuje jako CMO pro #HolkyzMarketingu a pravidelně školí online a sociální sítě. Tři roky strávila v České televizi jako teamleader social týmu a předtím vedla online pro značku Konec prokrastinace. Ve volném čase pomáhá kulturním i nekulturním projektům s marketingem a na sítích už několik let působí jako @jsemfeministka.
Ano, záznam webináře bude účastníkům zaslán do 24 hodin.
Spustily jsme vlastní pořad. Dozvíš se v něm všechno, co tě vytáhne vzhůru. Profesně i osobně. Jsou to rozhovory s experty a povídáme si s nimi o marketingu, HR nebo podnikání.
Odebírat Výtah →
Do e-booku jsme shrnuly to, jaké nejčastější holky a kluky najdeš v naší komunitě.
Stáhnout e-book →