Posledních 10 míst v Akademii sociálních sítí

dny

:

hodin

:

minut

:

sek.

Miniakademie: Placená reklama na sítích: Od A do Z k výsledkům (Meta, LinkedIn, TikTok, Pinterest)

Pokročilost:

Zlatko TeskeredžićFreelance digital marketing specialist

Nauč se vytvářet efektivní placené reklamy na nejpopulárnějších sociálních sítích. Ukážeme si, jak pracovat s jednotlivými reklamními systémy a nastavovat kampaně, které přinášejí výsledky.

Prohlédnout si termíny
Zlatko
Miniakademie: Placená reklama na sítích: Od A do Z k výsledkům (Meta, LinkedIn, TikTok, Pinterest)

Chceš získat výsledky z placené reklamy a ne jen utrácet rozpočet? Pokud chceš začít s placenou inzercí na sítích, tak je tahle Miniakademie přesně pro tebe. Ukážu ti, jak vybrat vhodnou sociální síť, založit reklamní účty a nastavit kampaně od A do Z, a to na Facebooku a Instagramu, ale i na LinkedInu, TikToku a Pinterestu.

Sny o úspěšné placené reklamě na sociálních sítích se můžou snadno proměnit v noční můru plnou zbytečných útrat. Probereme, jak nastavit kampaně, které přinesou reálné výsledky, ne jen promarněný rozpočet.

Struktura Miniakademie:

1. lekce: Facebook & Instagram, 6.11.2025, 18:00-20:00

  • Jak funguje Meta Ads Manager
  • Nastavení kampaní a Meta Pixelu
  • Jak na kreativy, které zaujmou a prodávají
  • Praktické tipy pro efektivní kampaně

2. lekce: LinkedIn, 13.11.2025, 18:00-20:00

  • Specifika LinkedIn reklamy a kdy se hodí
  • Jak se vyznat  v LinkedIn Campaign manageru
  • Formáty reklam a jejich využití
  • Příklady využití v B2B marketingu

3. lekce: TikTok, 20.11.2025, 18:00-20:00

  • Specifika TikTok reklamy
  • Orientace v TikTok Ads Manageru
  • Možnosti cílení a algoritmus TikToku
  • Případové studie, které tě inspirují

4. lekce: Pinterest, 27.11.2025, 18:00-20:00

  • Specifika reklamy na Pinterestu
  • Orientace v Pinterest Ads
  • Typy kampaní a formáty
  • Případové studie

Co se na Miniakademii dozvím?

  • Jak si zvolit vhodnou sociální síť pro inzerci značky/produktu.
  • Specifika reklam na Facebooku, Instagramu, LinkedInu, TikToku a Pinterestu.
  • Založení a orientace v reklamních systémech jednotlivých sociálních sítích a jak s nimi pracovat.
  • Jak nastavit kampaň v jednotlivých systémech.
  • Jak nastavit Meta Pixel (a jeho obdoby u jiných sítí) a k čemu ho používat).
  • Praktické ukázky a postupy přímo z praxe.

Pro koho je Miniakademie vhodná?

Tato Miniakademie je vhodná pro všechny, kdo chtějí získat ucelený přehled o možnostech placené reklamy na nejpopulárnějších sociálních sítích a naučit se, jak nastavit kampaně v jednotlivých reklamních systémech. 

Co si na hodinu připravit?

Notebook s kamerou. Pokud si budete chtít zkusit prakticky věci, které si budeme ukazovat, doporučuju mít přístup ke správě Facebook stránky či Instagram profilu.

Bude z Miniakademie záznam?

Ano, záznam z každé lekce bude zaslán do 24 hodin.