Miniakademie: Jak být kreativní – průvodce idea makingem od A do Z

Pokročilost:

Jan MarcinekBrand & Communication Strategist

Skvělé nápady často nepřichází jen tak odnikud. Musí se jim naproti. Profesionální kreativci nečekají, až je políbí múza. Mají v rukávu spoustu triků a technik, které jim pomáhají přicházet s  kreativními řešeními. Tahle Miniakademie tě provede celým tvůrčím procesem.

Prohlédnout si termíny
Jan Marcinek 02
Miniakademie: Jak být kreativní – průvodce idea makingem od A do Z

Říkáš si, kam na ty nápady ostatní chodí? Nebo je nikdy nedokážeš dotáhnout až do konce? Zjisti, jak sypat nápady z rukávu na povel, dotahovat je do zdárného konce a odprezentovat je tak, aby z nich byl nadšený i tvůj tým nebo klient. Osvoj si techniky, které ti pomohou být kreativní.

Struktura Miniakademie:

1. lekce: Základy kreativity a definice problému, 19.3.2025, 18:00-20:00 hodin

  • Úvod do kreativity a vyvrácení mýtů
  • Co je kreativní nápad a jak vznikají asociace
  • Definování problému

2. lekce: Průzkum a objevování, 26.3.2025, 18:00-20:00 hodin

  • Hlubší zkoumání problému
  • Sběr informací a pochopení kontextu
  • Hledání postřehů

3. lekce: Generování nápadů a jejich ztvárňování, 2.4.2025, 18:00-20:00 hodin

  • Vymýšlení kombinací
  • Skicování nápadů
  • Hodnocení nápadů

4. lekce: Realizace nápadu a překonávání překážek, 9.4.2025, 18:00-20:00 hodin

  • Realizování nápadů
  • Jak experimentovat v malém měřítku
  • Překonávání tvůrčího bloku

Co se na Miniakademii dozvím?

Budeš mít v ruce osvědčený návod, jak:

  • systematicky sbírat inspiraci a podklady pro tvorbu,
  • mít vždycky hlavu plnou originálních nápadů,
  • vybrat ty nejlepší koncepty,
  • přesvědčivě odprezentovat své nápady klientům.

V čem se zlepšíš?

1. Kreativní proces

  • Osvojíš si techniky pro systematickou tvorbu nápadů.
  • Zbavíš se závislosti na náhodné inspiraci.
  • Naučíš se překonávat tvůrčí blok.

2. Praktické dovednosti

  • Budeš vědět, jak  vést kreativní proces od zadání až po realizaci.
  • Naučíš se efektivně skicovat a prototypovat nápady.
  • Získáš nástroje pro testování a vyhodnocování konceptů

Znalosti z Miniakademie využiješ při:

  • tvorbě reklamních kampaní,
  • vývoji nových produktů a služeb,
  • řešení komplexních obchodních problémů,
  • inovacích a zlepšování stávajících řešení.

Díky Miniakademii budeš:

  • sebevědomější v kreativním procesu,
  •  efektivnější při vymýšlení nápadů,
  • systematičtější v práci s kreativitou, 
  • přesvědčivější při prezentaci nápadů.
  • schopnější samostatně řešit kreativní zadání.

Školení ti dá do ruky praktické nástroje a techniky, které můžeš okamžitě začít používat ve své práci. Nejedná se o teoretické povídání o kreativitě, ale o konkrétní postupy ověřené praxí.

Pro koho je Miniakademie vhodná?

  • Pro kohokoliv, kdo se pohybuje v reklamním a marketingovém prostředí a nechce mít nouzi o dobré nápady. 
  • Pro account manažery, kteří chtějí umět sami přicházet s prvními koncepty.
  • Pro marketéry, co potřebují efektivně komunikovat s kreativci, pro copywritery, kteří chtějí tvořit dobrý obsah na počkání, i kreativce, co hledají systematický přístup k tvorbě nápadů.

Co si na každou hodinu připravit?

  • Zápisník nebo poznámkový blok (ideálně bez linek).
  • Několik různobarevných psacích potřeb.

Bude z Miniakademie záznam?

Ano, záznam z každé lekce bude zaslán do 24 hodin.