Social media specialist

Full time Praha PwC s.r.o.

Poradenské společnosti sítě PwC pomáhají svým klientům vytvářet hodnoty, o které usilují. Jsme síť firem s 327 tisíci zaměstnanci ve 155 zemích světa a patříme mezi přední konzultační společnosti světa.

Seniorita:

DSC_0101

Agenda Social Media Specialist(k)y v PwC je nekončící výzva, která každý den prověří tvoje organizační, komunikační a především kreativní schopnosti. V roli copywritera budeš psát texty, které zaujmou odborné i laické publikum, vzdělají, ale i pobaví. Skvěle zvládnutý time management a multitasking bude nedílnou součástí tvé role, stejně jako koordinace své práce v rámci celého marketingového oddělení.

Dekarbonizace, udržitelnost podnikání, rovné odměňování, digitalizace, umělá inteligence nebo třeba kyberbezpečnost: fenomény, které míří hodně do budoucnosti, ale současně jsou na nich založené už dnes naše primárně poskytované služby. A jejich komunikace směrem ven k potenciálním klientům či zaměstnancům bude tvou každodenní prací.
Přidáš se do našeho marketingového týmu a staneš se naší(m) specialist(k)ou na sociální sítě?

Jaký bude tvůj tým

Budeš součástí 5členného týmu komunikace & CSR, který se stará o to, aby bylo PwC vidět v médiích a na sociálních sítích, aby zaměstnanci věděli o všem důležitém a zajímavém, co se ve firmě děje a který také organizuje interní akce a firemní společensky odpovědné aktivity.
Tým komunikace je součástí většího marketingového týmu, takže se budeš potkávat zhruba s třicítkou kolegů, kteří mají jedinečnou schopnost rychle mezi sebe přijmout každého nového člena týmu. A tak se určitě budeš, stejně jako my, na své kolegy do práce opravdu těšit.

Na koho se můžeš spolehnout

Tvým nejbližším spolupracovníkem bude Tomáš, který se v týmu specializuje primárně na externí komunikaci a PR, sekundárně pak o zábavu v marketingovém open space 🙂

Jaká bude tvoje role

  • Správa profilů PwC Czech Republic na sociálních sítích (primárně LinkedIn a Instagram, dále Facebook, případně Twitter) a na firemním blogu
  • Tvorba atraktivního obsahu (rešerše zdrojů, copywriting, příprava multimediálního obsahu) pro tyto sociální sítě
  • Tvorba a exekuce obsahového plánu (sledování globálních průzkumů a studií PwC, aktivit v jednotlivých týmech napříč PwC, včetně sportovních, dobročinných a teambuildingových událostí)
  • Exekuce marketingových kampaní a komunikačních projektů na sociálních sítích v rámci B2B marketingové komunikace
  • Spolupráce s naším grafickým studiem, fotografy a video makery
  • Udržování jednotné komunikační strategie na sociálních médiích, sledování best practice v oboru, monitoring výkonnosti příspěvků a následný reporting.

Jaké znalosti a dovednosti očekáváme

  • Prokazatelná praxe jako social media specialist/manager, specializace na LinkedIn výhodou
  • Excelentní copywriting v českém jazyce včetně bezchybné gramatiky
  • Komunikativní znalost anglického jazyka
  • Schopnost vytvářet atraktivní obsah a pracovat s ním
  • Znalost LinkedIn/Facebook Business Manager, ZoomSphere apod.
  • Grafické a estetické cítění, zkušenosti v grafických programech výhodou
  • Nastavení sponzorovaných příspěvků v Ads Manager a na LinkedIn včetně správy vlastního budgetu

Co se hodí znát a v práci ti to pomůže

  • Orientace v ekonomické oblasti, zájem o alespoň některá z témat: ESG, technologie, umělá inteligence, byznys, daně, právo apod.
  • Znalost Adobe nástrojů ‒ Photoshop, InDesign nebo Illustrator
  • Natáčet a stříhat video obsah na sociální média
  • Umět fotit a znát základy dobře zvládnuté fotografie a videa

Co u nás získáš

  • Zajímavou a různorodou pracovní náplň spojenou s komunikací inspirativních témat
  • Placené volno 25 dní, 3 wellbeing days a až 2 dny „vánočního“ volna navíc
  • Špičkový Ultrabook a iPhone s neomezenými daty
  • Flexibilní pracovní dobu a možnost home office
  • Benefit program s 45 000 body, který můžeš využít na dovolenou, vzdělávání, stravenky, sport (Multisportka), zdraví… Prostě na to, co tě baví
  • Podporu tvého rozvoje a vzdělávání pomocí prvotřídních interních i externích školení a kurzů
  • Mimopracovní aktivity a Away Days (team building, ski weekend apod.)
  • Pravidelná zpětná vazba na tvoji práci, také konzultace s koučem, se kterým můžeš řešit svůj další rozvoj i kariérní směr

PwC, to je největší auditní tým v České republice, ale i poradenské týmy, které se zaměřují na strategie, fúze & akvizice, restrukturalizace, finanční poradenství, daně, právo, technologie, data nebo forenzní analýzu. Zjisti, jak snadné je kombinovat tyto znalosti, když jsi na správném místě. Máme více než 364 000 kolegů ve 151 zemích. V PwC vytváříme inkluzivní pracovní prostředí, kde každý může být sám sebou a najde si své místo a příležitost k rozvoji. Zaujala tě naše nabídka? Dej nám o sobě vědět a probereme spolu další podrobnosti!

Kde by se ti taky mohlo líbit