Social Ads Consultant

Full time Mindsquared Praha

Smysluplnost práce, seniorní leadership, týmovost, snaha věci neustále posouvat dopředu a rozvíjet. To je jen pár důležitých bodů, na kterých stavíme Mindsquared. Do client success týmu hledáme parťáka na pozici Social Ads Consultant (medior).

Seniorita:

DSC_0067

Když tě baví exekuce a správa kampaní na sociálních sítích, výběr vhodných strategií pro dosažení kampaňových cílů, komunikace s klienty, analýze a optimalizace kampaní, určitě si přečti zbytek a napiš nám.​

O firmě:

Mind2FLO se zaměřuje na konzultace, média, zpracování dat, brand a customer experience, ale i e-commerce. Zakládáme si na lidském přístupu a lidé jsou u nás opravdu moc spokojení. 

Firma svižně roste. Co začalo minulý rok jako startup je dnes už tým o 200+ lidech. Startupového ducha si ale dál držíme. Můžeš se těšit na kolegy, kteří jsou opravdoví odborníci–a potkat jste se mohli třeba v akademiích #HzM, kde lektorují.

Čeká tě opravdu přátelský a respektující kolektiv, manažeři, kteří si k sobě lidi pečlivě vybírají, aby to prostě zaklaplo. Těšit se můžeš na neotřelé firemní akce nebo pro firmu zásadní benefit–program pro péči o duševní zdraví. Moc dobře totiž víme, že spokojení lidé v týmu = spokojený klient. 

Mind2FLO se skládá ze dvou divizí  – Mindsquared a FLO. A do obou teď nabíráme.

Co bys měl/a umět:

  • jsi komunikativní, samostatný/á, pečlivý/á a zodpovědný/á

  • umíš zorganizovat sebe i věci, na kterých pracuješ

  • zvládáš multitasking, tedy “žonglování více míčků najednou”

  • nebojíš se iniciativně hledat cesty pro řešení problémů

  • máš češtinu na úrovni rodilého mluvčího a

  • dobře zvládáš Excel, poradíš si s Powerpointem

  • máš silný smysl pro týmovou spolupráci

  • je výhodou pokud máš Meta Blueprint Certification

  • máš středně pokročilou znalost Meta Business Manager

  • znalost reklamních nástrojů TikToku, Snapchatu, Twitteru a LinkedIn výhodou

  • máš již cca 1-2 roky praxe v oblasti Paid Social Media nebo digitálního marketingu

 

Co tě čeká:

  • budeš komunikovat s klienty i interně, prezentovat a obhajovat dosažené výsledky

  • budeš mít zodpovědnost za řízení vlastního času a svěřených projektů

  • zaměříš se na vlastní rozvoj znalostí a dovedností

  • převezmeš zodpovědnost za správné nastavení kampaní a efektivní alokaci rozpočtu, zajištění efektivní práce směrem ke klientovi i agentuře

  • rozvineš komunikační dovednosti a sebeprezentaci, budeš budovat a rozvíjet partnership s klientem i v rámci jiných oddělení

  • naučíš se práce v reklamních rozhraních a dalších podpůrných systémech (Analytics, Supermetrics atd.)

 

Kde by se ti taky mohlo líbit