Zdravíme ze SEDLAKOVA LEGAL 🟢 🟡, netradiční advokátky, která ty tradiční trochu štve. Čím? Nejsme sešněrovaní právníci, na které se člověk pomalu bojí obrátit. Reagujeme pružně na to, co se v právu děje, transparentně komunikujeme a práce nás baví.
Za poslední rok jsme hodně vyrostli – v týmu už je nás 30 a hledáme seniorního marketéra nebo marketérku, která si vezme na starost náš marketing. A to není práce pro marketingové nováčky – hledáme proto zkušeného marketingového profesionála, který nám pomůže spojit analytiku a kreativitu do marketingové strategie, která doručuje výsledky.
Co budete mít na starost?
Vedení marketingu na základě dat 📊
- Budete řídit marketingové aktivity ne na základě dojmů, ale s pomocí dat a nástrojů, které používáme (CRM – Monday, GA, Looker Studio, Ecomail, vlastní CMS).
- Pravidelně budete analyzovat výkon marketingového funnelu a optimalizovat konverzní poměry mezi jednotlivými fázemi (MQL, SQL). Nastavíte lead scoring a lead nurturing program i automatizace.
- Vezmete si pod sebe nastavení a řízení exekuce marketingové strategie a monitoring konkurence. Momentálně jdeme po nových leadech, růstu deal size a zvyšování míry retence.
- Nastavíte interní procesy v marketingu a reporting toho, jak se nám daří do celé firmy a k managementu – jsme vůči sobě transparentní a rádi spolu sdílíme úspěchy i zaškobrtnutí.
Řízení týmu a dodavatelů 🎯
- Povedete tým složený z interních a externích členů – content specialistky (content, social, events), marketingové asistentky, datového analytika (externí, 10 hodin měsíčně) a PPC agentury.
- Dohlédnete na výkon externích dodavatelů, včetně tvorby briefů, nastavení cílů kampaní a vyhodnocování výsledků.
- Rozhodnete, co je a co není důležité pro nastavené cíle a aktivity delegujete na tým tak, aby se všem dobře pracovalo a zároveň jsme šli jasným směrem.
Inovace a technologické know-how 💡
- Nebojíte se využít nástroje pro marketingovou automatizaci pro lead management a account-based marketing.
- Leady a současné klienty zvládnete analyzovat a postarat se o to, aby od nás měli díky automatizacím skvělý obsah na míru.
Správa partnerství a vztahů 🤝
- Samostatně povedete vyjednávání s mediálními domy a klíčovými partnery tak, aby se nám partnerství businessově vyplácela.
- Řešit budete taky sponzoring, naši účast na eventech a dalších marketingových iniciativách. Možností je spousta a my musíme dobře zvážit, do čeho se pustit.
Koho hledáme?
Poslední rok jsme intenzivně pracovali na zlepšení kvality našich dat a propojení systémů, budovali jsme strategii a nyní jsme připraveni přejít k exekuci. Data máme, ale hledáme někoho, kdo se v nich umí orientovat a dělat rozhodnutí.
Nehledáme „people pleasera“, který skáče od jednoho ke druhému a snaží se vše dělat sám – u nás je totiž vždy více práce, než se stíhá, a proto potřebujeme někoho, kdo umí říct „ne“ nebo „ne teď“ a dokáže si své rozhodnutí obhájit. Máme plno nápadů a čekáme od vás, že zvládnete nastavit priority a také identifikovat marketingové „quick wins”.
Expertíza v analytice a datech
- Prokazatelné zkušenosti s analýzou marketingových dat a optimalizací kampaní.
- Praktickou znalost nástrojů jako Google Looker, Make, Leady.cz a CRM systémů.
Zkušenosti s vedením týmu
- Min. 5 let praxe s vedením marketingových týmů.
- Schopnost řídit komplexní projekty a rozpočty v řádu milionů Kč.
Strategické a business myšlení
- Orientace na měřitelné obchodní výsledky.
- Zkušenost s B2B marketingem, ideálně v tech nebo právním sektoru.
Inovativní přístup a technologický přehled
- Otevřenost k novým technologiím a schopnost integrovat marketingové automatizace a umělou inteligenci do procesů.
- Schopnost přemýšlet nad inovacemi, které zefektivní týmové procesy a usnadní práci.
Co nabízíme my vám?
- Mzda v rozmezí 70 000 – 100 000 Kč.
- Krásné kanceláře v Brně v Medlánkách a i v Praze na Opletalově ulici, kde se budeme pravidelně potkávat. Nepracujeme full-remote, ale až se zapracujete, můžete až dva dny pracovat z domu.
- Skutečnou autonomii v rozhodování a realizaci strategie.
- Příležitost ovlivnit směřování fakt rychle rostoucí advokátní kanceláře.
- Flexibilní pracovní dobu s možností hybridního pracovního režimu.
- 25 dní dovolené, k tomu 5 sick days a neplacené volno po dohodě.
- Firmu tak akorát velkou, aby se vám u nás dobře pracovalo, plnou nadšených fajn lidí.
- Multisportku, příspěvek na dovolenou a možnost účasti v zaměstnaneckém ESOPu v našem investičním fondu.
- Proplatíme vám další vzdělávání. Lákají vás online kurzy nebo se chcete vydat přiučit na nějakou konferenci? Super. Každý váš posun je přínosem i pro nás.
- Pracovní nástroje jako notebook a telefon jsou samozřejmostí.
- No a začít můžete třeba hned! 🙌
Vidíte se v tom?
Uvědomujeme si, že toho není málo, ale proto hledáme někoho fakt zkušeného, pro koho to nebude poprvé a už bude vědět co a jak. Jste to vy? Super!
Spolu s CV nám napište třeba to, kde se vám podařilo vybudovat marketing od základů, jak jste řídili velké kampaně nebo zvládli go-to-market strategie.
👉 Prosíme také o dvě reference a kontakt na bývalé nadřízené nebo klienty, kteří s vámi v minulosti pracovali.
Vše nám pošlete na mail office@sedlakovalegal.com a zbytek nechte na nás.
Výběrko bude mít dvě kola, neradi to moc protahujeme. Těšíme se na vás!