Marketingový manažer/manažerka

Broumov / hybridně HO Full time Z - TRADE s. r. o.

Z- TRADE s. r. o. je česká společnost působící na trhu téměř 30 let.Obchodní aktivity zahrnují distribuci svíček a bytových vůní renomovaných světových výrobců, distribuci sezónních dekorací a lepidel předních světových značek.

Seniorita:

DSC_0079 (1)

Nabízíme příležitost pro kolegu/kolegyni na pozici marketingového manažera. Budete mít na starosti vytváření a řízení marketingové strategie v rámci přidělených produktových kategorií, napříč českým, slovenským a maďarským trhem. Budete plánovat, vyvíjet a implementovat marketingové aktivity, které efektivně zvyšují povědomí o značce a podporují růst obratu produktové kategorie v segmentech B2B (nezávislý trh a obchodní řetězce) i B2C (retailové prodejny a e-shopy).

Více o společnosti na www.ztrade.cz.

Na této pozici Vás čeká:

Vytváření a řízení marketingové strategie

  • Budete vyvíjet, plánovat a implementovat marketingovou strategii a aktivity pro podporu produktů, které efektivně zvyšují povědomí o značce v cílových segmentech trhu a dlouhodobě či krátkodobě podporují růst obratu produktové kategorie.

Správa a optimalizace marketingového rozpočtu

  • V souvislosti s marketingovou strategií a plánem budete spravovat marketingový rozpočet kategorie tak, aby byly vynaložené investice efektivní.

Příprava a prezentace plánů marketingových aktivit

  • Vaším úkolem bude vytvářet hrubý roční a detailní půlroční plán marketingových aktivit a rozdělení rozpočtu. Následně ho budete prezentovat obchodnímu týmu a vedení společnosti.

Analýzy a reporting KPIs

  • Realizované kampaně a aktivity je potřeba pravidelně vyhodnocovat. Vaším úkolem bude vyvíjet a sledovat KPIs. Průběžně budete analyzovat dopad marketingových aktivit na podnikání a reportovat výsledky obchodnímu týmu a vedení společnosti.

Kooperace s dalšími stakeholdery a odděleními

  • produktovým manažerem budete úzce spolupracovat na pochopení produktů, jejich klíčových vlastností a výhod pro zákazníky. Zároveň budete spolupracovat na tvorbě celkové strategie kategorie, plánování a exekutivě promoakcí.
  • provozním vedoucím marketingu budete úzce spolupracovat na plánování, prioritizaci, koordinaci a sledování procesů/projektů, které má na starosti backoffice tým (e-commerce specialisté, grafici, asistentka,…). Pro backoffice tým budete vytvářet kvalitní zadání a spolupracovat na upevňování procesů.
  • kreativním a PR manažerem budete spolupracovat na tvorbě komunikační strategie a kreativních konceptů v jednotlivých kanálech (print, newslettery, display, influenceři, social,..).
  • marketingovým ředitelem budete spolupracovat na vyvíjení a implementaci celkové strategie společnosti, na výběru a nastavení spolupráce s externími pracovníky/agenturami. Budete od něj získávat strategické vstupy a podporu pro vedení a optimalizaci kampaní a aktivit.
  • Budete spolupracovat s externími dodavateli. Některé marketingové oblasti outsourcujeme na freelancery nebo agentury. Nejčastěji to bývá správa PPC kampaní, sociálních sítí či další expertní oblasti. Budete mít zodpovědnost za produktivní kooperaci a udržování pozitivních vztahů.
  • Budete příležitostně spolupracovat s odděleními, jako jsou IT, podpora obchodu, účtárna a další.
  • S marketingovými manažery působícími v dalších kategoriích budete spolupracovat především na výměně zkušeností, účasti na konferencích a eventech, nebo budete využívat jejich zpětné vazby při důležitých rozhodnutích.

Co požadujeme:

Vzdělání a zkušenosti

  • Střední vzdělání zakončené maturitní zkouškou.
  • Minimálně 3 roky praxe v oblasti marketingu na obdobné pozici.

Strategické a analytické dovednosti

  • Schopnost vytvářet a implementovat marketingové strategie a plány.
  • Schopnost analyzovat výkonnostní metriky.

Komunikační dovednosti

  • Vynikající komunikační a prezentační dovednosti.
  • Schopnost efektivně komunikovat s interními týmy, externími partnery a stakeholdery.
  • Schopnost komunikovat při jednáních v anglickém jazyce.

Kreativita a inovace

  • Schopnost přicházet s kreativními a inovativními nápady a řešeními.
  • Otevřenost novým přístupům a metodám v marketingu.

Flexibilita a agilita

  • Schopnost rychle reagovat na měnící se tržní podmínky a adaptovat strategie podle aktuálních potřeb a příležitostí.

Týmová spolupráce

  • Schopnost úzce spolupracovat s různými odděleními a týmy.

Jazykové dovednosti

  • Aktivní znalost anglického jazyka min. úrovně B2 - C1, slovem i písmem.

Technologické znalosti

  • Zkušenosti s Google Analytics, Google Ads, Sklik, Meta Business Manager a dalšími marketingovými nástroji a platformami.
  • Aktivní používání umělé inteligence v pracovním či osobním životě výhodou.

Orientace na zákazníka

  • Schopnost rozumět potřebám a chování zákazníků a přizpůsobit marketingové strategie pro maximalizaci zákaznické spokojenosti a loajality.

Nabízíme Vám:

  • Mzda 40.000 - 60.000 Kč hrubého podle zkušeností.
  • Uvedená mzda zahrnuje pololetní a roční odměny.
  • Příspěvek na stravování do mzdy.
  • Příspěvek na penzijní/životní pojištění.
  • Příspěvek na dovolenou.
  • Pružnou pracovní dobu.
  • Možnost částečné práce z domova.
  • Dovolená 20 dnů + dny navíc za odpracované roky.
  • Možnost vlastní seberealizace na různorodých projektech.
  • Možnost karierního růstu – příležitost dále v organizaci růst a rozvíjet se.
  • Smlouvu na dobu určitou 1 rok, v případě oboustranné spokojenosti rádi prodloužíme.
  • Sleva na firemní zboží.
  • Firemní akce.
  • NÁSTUP MOŽNÝ IHNED

Zaujala Vás námi nabízená pozice? V tom případě nám zašlete Váš STRUKTUROVANÝ životopis a MOTIVAČNÍ dopis.

Kde by se ti taky mohlo líbit