Marketingový manažer/manažerka

Full time Praha Zachraň jídlo z.s.

Až třetina všeho jídla na světě se vyhodí. Proto usilujeme o systémové změny v darování jídla, pořádáme informační kampaně, happeningy a vzděláváme ve firmách.

Seniorita:

DSC_0101

Chceš se stát součástí našeho týmu a komunikace je tvůj obor?  Tak v tom případě máš jedinečnou šanci. Po dlouhé době hledáme někoho, kdo se u nás ujme pozice marketingové manažerky/manažera.

Máš několik let zkušeností v marketingu a baví tě jeho rozmanitost? Jsi rodilý mluvčí a umíš napsat novinářům o tom, že jsme během jediného odpoledne zachránili 100 zbylých obědů z jídelen a převezli je do charity? Zorganizovat tiskovou konferenci a připravit na ní poutavou prezentaci? Na Instagramu si s lidmi sdílet rady, jak doma neplýtvat a ušetřit? Takhle může vypadat tvoje práce.

Na pozici se bude cítit dobře ten, kdo je:

  • Samostatný a pečlivý, umí vzít celou marketingovou agendu za svou a řídit své úkoly,
  • Zodpovědný. Najde si vlastní řád a systém a nepotřebuje mikromanagement,
  • Kreativní. Objevuje nové cesty, jak šířit naši vizi a získávat pro ni podporu mezi novináři, influencery a našimi podporovateli,
  • Zvídavý. Zajímá se o udržitelnost a ideálně mu je blízké téma jídla,
  • Vypravěč. Dokáže poutavě vyprávět příběhy (slovem i písmem), výborná čeština je must have!

Jak pracuje naše současná marketingová manažerka?

  • Domlouvá focení, natáčení a komunikuje s grafiky a ilustrátory. Sama si zvládá udělat základní vizuály – třeba v Canvě.
  • Konzultuje komunikační výstupy s dalšími kolegy v týmu (projektové materiály, školení apod.)
  • Pomáhá s přípravou fundraisingových kampaní.
  • Řeší spolupráce s médii a influencery.
  • Píše tiskové zprávy a komunikuje s novináři. Když je potřeba, sepíše jim odpovědi na otázky, odkáže je na relevantní zdroje nebo se ukáže v televizi.
  • Pravidelně, jednou měsíčně, připravuje a rozesílá newsletter všem věrným záchranářům jídla. Psát pro ně je radost.
  • Dohlíží na plnění komunikačních aktivit pro nejrůznější granty, proto se jí hodí dobré organizační schopnosti. Nebojí se používat nástroje pro projektové řízení.
  • Má na starosti tvorbu obsahu a správu sociálních sítí Facebook, Instagram, YouTube a LinkedIn. Umí zadat práci externistům a ohlídá si jejich výstupy.
  • Nastavuje reklamy v Google Ads i Business Manageru a umí si vytáhnout data z Google Analytics.
  • Spravuje webové stránky v Elementoru, dohlíží na tvorbu článků a občas i sama nějaký napíše.
  • Pomáhá při psaní výročních a závěrečných zpráv a grantů.
  • Sem tam se jí hodí základy střihu videa a hudby a občas se tu mihne s foťákem.
  • Při vymýšlení kampaní má volné ruce. Všichni v týmu máme rádi uvolněný styl a náš smysl pro humor se promítá i do komunikace. Naškrobenost nám nesedí.

Co čekat od takové práce v Zachraň jídlo?

  • Za tuhle práci tě pochválí i babička. Na tom, že jídlem se neplýtvá, se shodnou všichni, takže se rozluč s hatery.
  • Můžeš stavět na tom, co se nám podařilo vybudovat za 11 let existence organizace. Máme akční fanoušky na Facebooku a Instagramu a věrné odběratele newsletteru, jehož budeš hlavní tváří.
  • Budeš mít spoustu prostoru pro vlastní nápady a projekty. Rozhodně nejde o jednotvárnou práci.
  • Do kanclu budeš chodit na Staroměstské náměstí, sídlíme v Pražském kreativním centru.
  • Pracovat z domova určitě můžeš, ale na větší část týdne tě chceme vidět osobně.
  • Rádi tě vyšleme na workshopy či kurzy a dohodneme se i na dalších benefitech.
  • Za práci dostaneš férovou odměnu dle tvých zkušeností v rozmezí 45 až 48 tisíc.
  • Působit budeš jako externí spolupracovník (na IČO), od června 2025 na smlouvu. Práce je pořád dost, v rozsahu plného úvazku.
  • Ideální je, kdybys nastoupil/a co nejdříve.

Zaujala tě role?
Pošli svůj životopis spolu s motivačním dopisem, proč máme vybrat právě tebe, na e-mail chcizachranovat@zachranjidlo.cz. Do subjectu uveď název pozice. Těšíme se na tebe!

Kde by se ti taky mohlo líbit