Juniorní výzkumník/výzkumnice pro marketingové kampaně

Behavio Labs Part-time Praha

Behavio netvoří jen výzkumníci - celkově je nás přes 40 a stále rosteme. Za 8 let jsme v Čechách vybudovali úspěšný agenturní byznys. Už jsme pomohli stovkám malých i velkých značek dělat efektivnější reklamní kampaně.

DSC_0098

Nastartuj svoji kariéru v kreativním světě výzkumu a marketingu! 🚀🔬 


Učíš se rád*a nové věci? Baví tě reklama a marketing? Data jsou kámoš? A bavilo by tě zkoumat neviditelné nitky, které ovlivňují chování společnosti? I ty se můžeš přidat I ty se můžeš přidat do našeho výzkumného týmu! Nepotřebujeme, abys vystudoval*a sociologii, nebo za sebou měl*a praxi v oboru. Bez drivu a nadšení to ale nepůjde.
Zní ti to dobře? Tak to pojď na dva týdny vyzkoušet! Když nám to spolu v téhle trial verzi půjde, nabídneme ti do Behavia permanentku.

Co tě v Líhni čeká v kostce:

🥚 dva týdny placené stáže

🥚 od začátku budeš pracovat na smysluplném projektu

🥚 naučíš se, jak měřit úspěšnost reklamy

🥚 nakoukneš do behaviorálního výzkumu a našich metod

🥚 vyzkoušíš si, jestli je tohle práce pro tebe a jestli jsme my pro tebe ta správná firma 

🐣 na konci se všichni rozhodneme, jestli spolu chceme dál pracovat

Jak bude nábor probíhat:

📌 do 15. 1. sbíráme a pročteme všechny přihlášky – když se nám zalíbí tvoje, budeme se chtít potkat osobně

📌 ukážeme ti naši kancelář v DOX+, uvaříme kafe, zkusíme se trochu poznat a zjistit, jestli by nám to společně mohlo fungovat (a samozřejmě ti zodpovíme všechny otázky)
📌  samotná Líheň pak proběhne od 15. 2. do 29. 2.

📌 Víc detailů o tom najdeš na tady našem webu

Co od tebe potřebujeme:

✔ abys měl*a čas přes den (od 9 do 17 hodin) v termínu 15.–29. 2., kdy bude Líheň probíhat

✔ abys v případě, že si plácneme mohl*a po Líhni pracovat v Behaviu minimálně 3 dny v týdnu (takže to zvládneme skloubit i s tvým studiem)

✔ a hlavně otevřenou hlavu, zájem, a chuť učit se nové věci

👉 Líheň je super formát, a proto ji pořádáme už popáté. Zájemci si totiž díky ní vyzkouší, jak vypadá reálná práce našich výzkumníků, a následně vědí, do čeho jdou. Stejně tak my máme dost času uchazeče poznat a pak si jsme jistější, že najímáme správného člověka… Víc ti o tom řeknou Bára s Vojtou v tomhle videu. A abychom ti co možná nejautentičtěji zprostředkovali zkušenosti našich bývalých Líhňáků, vyzpovídali jsme je na kameru. Zkušenosti z první „omelety“ popisují tady, druhou pak v tomhle videu a naše nejnovější Líhňáky o tom najdeš mluvit tady

Co se hodí vědět o práci v Behaviu:

Předně to, že výzkumníci u nás nejsou omezení jenom na výzkumnou práci, ale zároveň působí jako parťáci našich klientů, o které pečují. Časem se starají o více projektů, kterým se věnují od začátku do konce. Zároveň tu na nic nejsou sami. Na všem pracují v tandemu. Navíc k tomu máme propracovaný podpůrný systém celého týmu a skvělých Team Leaderů – Báry a Vojty.

Behavio ale netvoří jen výzkumníci - celkově je nás přes 40 a stále rosteme. Za 8 let jsme v Čechách vybudovali úspěšný agenturní byznys. Už jsme pomohli stovkám malých i velkých značek dělat efektivnější reklamní kampaně. Ambice ale máme globální a chceme prorazit v USA. Psali o nás ve Forbes nebo CzechCrunch, a Deloitte nás 3x po sobě zařadil mezi nejrychleji rostoucí technologické firmy v ČR.

Jsme zvyklí na hodně otevřenou a upřímnou komunikaci. Rádi spolu trávíme čas a párkrát do roka vyrážíme z Prahy pryč – třeba na polopracovní hackathon. Do práce chceme chodit rádi, a tak mezi sebe vybíráme lidi, kteří souzní s naší kulturou a hodnotami. Jedna z nich třeba je, že pečlivě vybíráme, se kterými klienty budeme pracovat a odmítáme ty, kdo obchodují s lidským neštěstím. Ale o tom víc tady.  

Zní ti to celé dobře? Tak nám o sobě dej vědět.
Prostě se k nám přijď ohřát a uvidíme, co se z toho vyklube! 🐣

Kde by se ti taky mohlo líbit