Event specialist(k)a

Part-time Praha XLAB s.r.o.

Jsme česká tech-artová agentura s pobočkou v New Yorku a pracujeme na největších eventech nejen v ČR. Specializujeme se na korporátní eventy, multimediální instalace, vizuální stránku show, videomappingy a další.

Seniorita:

DSC_0098

Momentálně hledáme produkčního na 50 % úvazek, jehož hlavním úkolem bude vedení a řízení projektových částí v oblasti corporate eventů.  Pokud si oboustranně sedneme, později dostaneš na starost vedení projektů komplet.

TVOJE PRACOVNÍ ROLE:

  • Komunikace s klientem. Koncepty akcí i veškeré změny se pravidelně diskutují s klientem. Na základě jeho briefu předáváš informace do teamu (technická a grafická produkce, art director a další.) Zjišťuješ zpětnou vazbu, vyhodnocuješ a předáváš dál.
  • Koordinace interních a externích zdrojů na projektech
  • K práci využíváme projektový nástroj Caflou, balíček Microsoft tools a další. Efektivní hlídání termínů a dodržování důležitých milestones projektu je moc potřeba.
  • Součástí práce je i účast na tvorbě nabídek a přípravě výběrových řízení a navrhování konceptů menších eventů.
  • Přestože nemíváme primárně víkendové akce, někdy se to neobejde bez pracovního víkendu. Z naší statistiky je to cca každý desátý projekt.

OD PRODUKČNÍ/HO OČEKÁVÁME, ŽE:

  • Má pracovní zkušenost z oblasti event businessu nebo projektového managementu.
  • Ovládá ENG na komunikační úrovni. Část našich klientů je anglicky mluvících.
  • Zajímá se o trendy v oblasti event managementu a nebojí se je použít. Ať už se jedná o výzdobu stolů, zajímavé řešení lokace nebo o doprovodný program. 
  • Umí podržet projektový tým i ve vypjatých situacích na place, uprostřed shitstormu, prostě kdykoliv.
  • Má výborné prezentační a komunikační schopnosti. Před klientem budeš obhajovat navrhovaný koncept akce, potřebný budget a také řešit různé změny projektu.
  • Používání projektových toolů chápeš jako výhodu. Zadávání dat a hlídání termínů pomocí nástrojů ti ve výsledku usnadňuje práci.

Další důležité informace:

  • Práce je na 50 % full time kapacity, se začátkem co nejdříve. Ale i u nás platí, že na skvělého produkčního si moc rádi počkáme.
  • Kanceláře máme na Výstavišti v Holešovicích, Home office je samozřejmostí, ale 100 % remote by určitě nefungovalo. V kanceláři pijeme fajn kafe a jsme pet friendly.
  • Jeden z našich projektových týmů se věnuje vizuální stránce koncertů, proto dokážeme zařídit volňásky na různé akce. 😊
  • Součástí kanceláří je i foto a video studio, které můžeš po dohodě využívat pro „vlastní projekty“.

Pokud tě tato nabídka zaujala, pošli nám své CV nebo portfolio a společně s tím nám můžeš zaslat gif, který tě vystihuje. 😉 

Dál tě bude kontaktovat naše office manažerka Hanka.

V případě zájmu tě pozveme na schůzku, kde se dozvíš od kolegů důležité informace o jobu, a také si řekneme, co a jak dál.

O finančním ohodnocením se rádi bavíme až po telefonu nebo při schůzce. Každý kandidát je totiž úplně jiný a proto i k pracovní nabídce přistupujeme zcela individuálně.

Kde by se ti taky mohlo líbit