Do našeho týmu hledáme odborníka, který bude mít ve spolupráci s dalšími interními i externími kolegy za úkol spravovat naše nové e-shopy, realizovat online marketingové kampaně a efektivně rozvíjet naše sociální sítě. Pokud máte zkušenosti ve všech těchto oblastech a rádi pracujete v kosmetickém prostředí, hledáme právě vás!
Co bude vaší náplní práce:
Správa e-shopu:
- Aktualizace produktů: Aktualizace cen a popisů stávajících produktů v e-shopu, přidávání nových produktů. Zajištění aktuálnosti a přesnosti informací o produktech.
- Optimalizace pro vyhledávače (SEO): Implementace SEO strategií pro zlepšení organického vyhledávání. Práce s klíčovými slovy a meta tagy. Monitorování a analýza SEO výkonu, provádění úprav na základě výsledků.
- Uživatelské prostředí (UX): Analýza a zlepšování uživatelského rozhraní a zkušenosti. Provádění testů a implementace výsledků pro zlepšení konverzí. Spolupráce s externími firmami na optimalizaci vzhledu a funkčnosti e-shopu.
- Tvorba bannerů: Návrh a tvorba vizuálně atraktivních bannerů pro e-shop, aktualizace bannerů dle akcí pro konečné i obchodní klienty.
Online marketing:
- PPC kampaně: Plánování, tvorba a správa PPC kampaní (Google Ads, Facebook/Instagram Ads, atd.). Analýza výkonu kampaní, optimalizace na základě získaných dat. Sledování a řízení rozpočtu kampaní.
- E-mail a mobilní marketing: Návrh efektivních newsletterů, SMS a WhatsApp zpráv. Aktualizace automatických e-mailů (uvítací e-maily, opuštěné košíky…). Segmentace zákaznické databáze a personalizace obsahu. Analýza výsledků kampaní a jejich optimalizace, personalizace obsahu pro zvýšení efektivity.
- Analýza a reporting: Pravidelné sledování a vyhodnocování výkonu marketingových aktivit. Příprava pravidelných reportů pro vedení firmy. Sledování návratnosti investic (ROI) a doporučování úprav strategií na základě dat.
Sociální sítě:
- Tvorba obsahu: Spoluvytváření kvalitního a atraktivního obsahu pro různé sociální sítě (texty, obrázky, videa).
- Správa profilů a kampaně: Tvorba a správa obsahu na platformách např. Facebook, Instagram. Návrh a tvorba placené propagace a sponzorovaných příspěvků. Interakce s fanoušky, reakce na dotazy a komentáře a budování komunity. Podpora komunikace na facebookové platformě pro profesionály.
- Strategie a analýza: Sledování trendů na sociálních sítích a navrhování nových strategií. Vyhodnocování úspěšnosti jednotlivých příspěvků a kampaní. Zvyšování angažovanosti a počtu sledujících prostřednictvím inovativních a interaktivních kampaní.
Požadujeme:
- Zkušenosti v oblasti e-commerce, online marketingu a správě sociálních sítí.
- Příležitost vhodná i pro mírně pokročilé, kteří se ale rychle a s nadšením budou ve své profesi zdokonalovat.
- Perfektní znalost českého jazyka – gramatika, stylizace textu, tvorba online textu.
- Alespoň částečná znalost angličtiny, znalost slovenštiny výhodou.
- Znalost nástrojů jako Google Analytics, Google Ads, Facebook/Instagram Ads, e-mailový systém apod.
- Kreativní myšlení a schopnost tvořit zajímavý obsah.
- Výborné komunikační dovednosti.
- Samostatnost, zodpovědnost a proaktivní přístup.
- Dlouhodobá spolupráce.
Nabízíme:
- Zázemí stabilní rodinné firmy, komunitní přístup ke klientům.
- Zajímavou práci v přátelském kolektivu.
- Možnost profesního rozvoje.
- Flexibilní pracovní dobu a možnost práce z home office, možnost zkráceného úvazku.
- Práce pro více divizí firmy LK SERVIS (kosmetika GERnétic, Statek Břežany) a FlowBEAUTY (kosmetika Astrali).
Jak se přihlásit: Pokud máte zájem o tuto pozici a splňujete uvedené požadavky, pošlete nám svůj životopis spolu s motivačním dopisem na e-mail kariera@gernetic.cz. Těšíme se na vaše reakce.
GERnétic pro ČR a SR očima #HolkyzMarketingu Sabiny
GERnétic je luxusní francouzská kosmetika, která využívá přírodní ingredience k omlazení a regeneraci pleti. Jejich produkty udržují rovnováhu mezi krásou a zdravím pokožky, podporují harmonii těla i duše a jsou oblíbené ve více než 25 000 salonech po celém světě.