Hledáme Brand manažera, který se bude starat o novou kategorii mobilních her s potenciálem rozhýbat svět online zábavy. Tvým úkolem bude řídit a rozvíjet strategii značky, starat se o komunikaci, která zaujme a přiláká nové zákazníky. Pokud rozumíš současným trendům, máš smysl pro brand a nechybí ti kreativní vibe, pak jsi přesně náš člověk.
Co bude tvojí náplní práce:
- Vzít si pod křídla úplně novou kategorii mobilních her a pomoct jí vyrůst
- Kompletní zodpovědnost za P&L
- Vymyslet a řídit marketingový a komunikační plán
- Rozjet social media komunikaci tak, aby bavila a chytla pozornost
- Analyzovat chování zákazníků a optimalizovat zákaznické cesty
- Příprava prezentací s výsledky kampaní
- Spolupráce s týmy: CRM, marketingová komunikace, produktový management, kontaktní centrum a další
- Identifikace příležitostí na trhu s cílem rozhýbat akvizici
- Mezinárodní spolupráce a sdílení know-how ve skupině Allwyn
Co od tebe očekáváme:
- Znalost brand marketingu, řízení kampaní
- Kreativita, zájem o nové trendy (sociální sítě, spolupráce s influencery)
- Angličtina na úrovni B2
- Schopnost koordinovat a řídit týmovou práci
- Orientace v číslech a budgetech (práci v excelu se nevyhneš)
Proč se k nám přidat:
- 25 dní dovolené + 5 Fit days + 1 narozeninový den + 2 dobrovolnické dny
- Flexibilní pracovní doba a možnost home office
- 10 000 Kč příspěvek do Cafeterie + 2 000 Kč příspěvek na dopravu
- Příspěvek na Multisport kartu/firemní fitness
- 70 Kč stravenkový paušál
- 3 % ze mzdy na penzijní připojištění
- Vzdělávací kurzy
- Dny zdraví – masáže, měření zraku, kontrola znamének, fyzioterapie a další.
- Neomezená data, volání a SMS (možnost převedení tel. čísla, které je možný využít k soukromým účelům)
- Širokou škálu benefitů skupiny KKCG, jako např. zvýhodněné zájezdy, slevy na cestovní pojištění, nákup osobních automobilů aj.