Miniakademie Produktového marketingu

online záznam v ceně

Pokročilost:

Školí:

Petra Saktor
Přihlásit se

27. 2. 2023
-
20. 3. 2023

18:00-20:00

2200 Kč

Dostala jsi na starosti vymyslet a spustit marketingovou kampaň na nějaký produkt, ale nevíš, kde začít? Díky miniakademii Produktového marketingu budeš mít jasno, co všechno a v jakém sledu je potřeba udělat před tím, než spustíš kampaň. Také se naučíš, co jako marketérka dělat v každé fázi životního cyklu produktu. A proč je důležité o produktu přemýšlet komplexně.

Co se účastníci dozví?

Účastníci společně s Petrou projdou produktový marketing v jeho strategické i taktické rovině a dozví se, jak si nastavit celý proces tak, aby byl jejich produktový marketing co nejefektivnější. Na praktických ukázkách si osvětlí termíny jako segmentace, targeting, positioning, životní cyklus produktu, value proposition, nebo messaging a v breakout roomech si následně vyzkouší přípravu vybraných z nich sami.

Jaká probereme témata

Webinář I: Intro do produktového marketingu a jak začít se strategií

Webinář II: Dokončení produktové strategie, product positioning v praxi

Webinář III: Produkt takticky - komplexní produkt, životní cyklus

Webinář IV: Produktová komunikace - naming, value proposition, messaging

Pro koho je miniakademie vhodná?

Díky svému komplexnímu zaměření je miniakademie vhodná jak pro začátečníky, tak mírně až středně pokročilé, a to bez ohledu na vaše zaměření – ať už je to copywriting, tvorba webu, design reklamních vizuálů nebo třeba již zmiňovaná PPCčka. Na své si samozřejmě přijdou i produktoví marketéři a brand manažeři, kteří zodpovídají za konkrétní produktové řady. 

Kdo je Petra Saktor?

Petra se marketingu věnuje přes 15 let. Svoji kariéru odstartovala v agentuře Y&R (dnes VMLY&R), kde se podílela na přípravě reklam pro oblast FMCG, telekomunikací, automobilový průmysl a bankovnictví. V T-Mobilu se posléze podílela na kampaních „Asi jinej gang" nebo „Pojď mi hop" a ve Vodafone uváděla na trh Oskartu. Posledních 8 let působí v Avastu, kde si postupně vyzkoušela vedení globálních týmů brandu a kreativy, produktového marketingu a zodpovídala za celosvětové online B2B prodeje. Pro #HzM pravidelně lektoruje Brand management, Produktový marketing a Zákaznickou zkušenost. Je mentorkou v akademiích #HzM, programu pro studenty a čerstvé absolventy na Fakultě podnikového hospodářství VŠE a projektech Laboratoře Nadace Vodafone. 

Bude z webináře záznam?

Ano, záznam webináře bude účastníkům zaslán do 24 hodin.

 

Ti, kteří jsou ve špatné životní situaci nebo si z jiných důvodů nemohou účast na webináři dovolit, si mohou říct o stipendium vyplněním formuláře.

Řekni si o stipendium

Řekni si o stipendium

Přejeme si, aby finance nebyly překážkou, pokud se chceš našich školení. Řekni si o stipendium, ať jsi studentka, na rodičovské, 50+ nebo jsi v těžké životní situaci. Rády tě podpoříme.

Jak na to?

Vyplň nám v tomto formuláři, jak ti školení pomůže posunout se dál a proč máme stipendium dát právě tobě.