Ukážeme ti, jak nastavit PPC kampaně, jak správně přemýšlet o jejich efektivitě a jak je vyhodnocovat. Kromě toho se na tomhle online kurzu ponoříš do světa Google Analytics 4. Ukážeme si principy, na kterých Google Analytics 4 fungují, ale i jak tento nástroj správně používat a nasadit na svůj web.
Rozpis pravidelných lekcí:
- Úterky 16:00–18:00 hodin (termíny: 1. 7., 8. 7., 15. 7., 22. 7.)
- Čtvrtky 16:00–18:00 hodin (termíny: 3. 7., 10. 7., 17. 7., 24. 7.)
Co se na tomto kurzu naučíš?
Z oblasti PPC:
- Co všechno jsou PPC a pro koho dávají PPC reklamy smysl.
- Jak nastavit PPC reklamu na Google Ads / Skliku – naklikáš si první základní kampaň. Podíváme se na Google Ads Editor. Řekneme si, co v kampaních sledovat a jak si je poskládat.
- Na co se zeptat klienta před spuštěním reklamy a co všechno si před spuštěním PPC reklamy zjistit.
- Základní fungování reklamy na Meta Ads. Jak na Facebook reklamu? Kdy dává smysl? Shrneme si i celkový pohled na PPC reklamu a její možnosti.
- Jak zlepšit výkon kampaní.
- Jak nasadit základní měření na Google Analytics a co tam všechno sledovat.
- Základy vyhodnocování reklamy.
Z oblasti webové analytiky:
- Úvod do Google Analytics:
- Co jsou GA4
- Metodika GA4
- Mám web/e-shop, co mám dělat? Jak přidám na web měřící skript? Co zvládnu udělat a co nechat na agentuře?
- Orientace v GA4 konzoli:
- Základní nastavení (cíle/filtry/události)
- Sekundární dimenze
- Vysvětlení dimenzí a metriky
- Filtrování dat
- Nejpoužívanější reporty v GA4:
- Jak propojit Google Ads a GA4? Jak na importy konverzí? Na co se soustředit v rámci reportingu?
- Ukážeme si příklady vyhodnocování PPC reklam v GA4
- Základ práce s daty pro PPC specialisty
- Jak vyhodnocovat marketing v GA4
- Ekvivalenty reportů „zdroj/médium“
- „Všechny stránky“ apod. z UA v GA4
- Vytváření vlastních reportů v GA4:
- další reporty v GA4
- jak si vytvořit vlastní pohled na data
Pro koho je kurz vhodný?
Pro všechny, co si chtějí naklikat svou první PPC kampaň v Google Ads nebo na Skliku. Pro ty, co se chtějí naučit přemýšlet nad PPC reklamou, naučit se používat nástroj GA4 a pochopit základy webové analytiky.
Bude z kurzu záznam?
Ano, záznam z každé lekce budeš mít k dispozici do 24 hodin.