Data-driven Marketing

Měsíční online akademie, která tě naučí, jak aplikovat marketingová data v praxi.

Data nemusí být noční můra, když víš, jak s nimi naložit. Naučíme tě, jak data číst, jak je uspořádat, vizualizovat a jak je využít pro ještě efektivnější marketing.

Přihlásit se

16 446 Kč bez DPH 19 900 Kč včetně DPH

4 intenzivní týdny studia, 3x týdně workshopy a case studies od lektorů z oblasti datové analýzy i marketingu. Ve spolupráci s datovou konzultační agenturou Marketing BI.

Data-driven Marketing Akademie tě provede nezbytnou teorií o datové analýze a aktuálních trendech a taky tě naučí jaká data pro marketing používat, jak je vyhodnocovat a jak díky nim dělat efektivnější marketing.

Možnost práce s vlastními daty

Prostor na individuální otázky

Omezený počet 30 studentů ve třídě

Pro mid a senior marketéry

Studium online

Certifikát pro absolventy

Offline networking

Přístup do Alumni skupiny

Na Akademii spolupracujeme s

Termíny Data-driven Marketing Akademie

Leden-únor 2023

  • Lekce třikrát týdně: úterý a čtvrtek 18:00 – 20:00 a sobota 9:30 – 16:30
  • Maximálně 30 studentů, holek i kluků, ve třídě

Naskoč do probíhající Akademie, držíme ti místo.

Termín

21. leden

18. únor

19 900 Kč

Včetně DPH

Přihlásit se

Kterými tématy tě Akademie provede?

Úvod do světa dat

Vysvětlíme ti teorii dat, abys pochopil/a jejich principy a využití v online marketingu. Pochopíš, že z dat nemusíš mít husí kůži, ale že dokáží být skvělý pomocník, pokud s nimi umíš pracovat. Ukážeme ti nejpoužívanější nástroje pro zpracování dat. Co všechno dokáže Excel a co když mi nestačí? Extract, transform, load (ETL) s Keboolou.

Vzděláváme prakticky

Jak data zpracovat a vizualizovat

Na workshopech tě naučíme data stáhnout, udělat v nich pořádek a vizualizovat je, abys je mohl/a ukázat třeba ostatním ve firmě pomocí Google Data Studio.

Data v online marketingu

Webová analytika, Segmentace, Personalizace. Automatizace marketingu. Ochrana osobních údajů pro pokročilé markeťačky, základy SQL.

Adaptace dat ve firmě

Jak zavést procesy na základě dat? Jak adaptovat datovou kulturu? Data governance, monitoring data pipelines. BI pro marketéry, Brand Health Tracking. Interpretace dat – stanovení business cílů, analytické otázky, formulace hypotéz. Customer Relationship Management. Zákaznická 360.

Akademie je přesně pro tebe, pokud:

  1. Pracuješ jako marketing manažer/ka nebo ředitel/ka
  2. Jsi medior nebo senior v marketingu a umíš analyticky smýšlet.
  3. Pracuješ v marketingu s budgetem a máš přístup do dat firmy/projektu
  4. Jsi majitel firmy nebo CEO a chceš lépe pochopit, jak jsou věci v marketingu a vedení firmy provázané
  5. Jsi marketingový freelancer, který má několik klientů a chce dělat marketing efektivněji

Nejčastější otázky